Geplaatst 5 juli 20177 jr. Help, sinds 1 juli kan ik de stream van 192 radio niet meer via mijn telefoon en via de app op TV ontvangen. Alleen nog via de PC. Waarschijnlijk komt dit, omdat Radio Veronica sinds die dag de stream van 192 radio niet meer doorgeeft. Kan iemand mij vertellen, wat hier aan te doen is? De stream van ABTT werkt wel nog (Hij zou verdwijnen, dacht ik). Misschien een mogelijkheid om de stream van 192-radio (tijdelijk) via ABTT door te geven?
Geplaatst 5 juli 20177 jr. Vandaar dat de reguliere stream van 192 radio er gedurende die dag grotendeels uitlag. De mobiel-stream is echter nog wel actief; via screamer radio is die nog gewoon af te spelen: Gr, Melle
Geplaatst 5 juli 20177 jr. Hallo Melle, bedankt voor je reactie. Ik gebruik RadioSure, en daar werkt hij ook nog op. Op de telefoon gebruik ik echter Tunein Radio, en daar werkt hij niet meer op. Ik heb ook een versie van RadioSure op mijn telefoon gedownload, maar daar werkt hij niet op. Screamer radio heb ik op Google Play helaas niet kunnen vinden. Ik luisterde veel naar 192 Radio via de telefoon, dus hopelijk komt er nog een oplossing. Groeten, Frits
Geplaatst 5 juli 20177 jr. Via de app 'Simple Radio' doet 192 radio het gelukkig wel. Na het installeren van deze app zoek je vervolgens op '192 radio' .. Gr, Melle
Geplaatst 5 juli 20177 jr. Hartelijk dank, Melle. Ik had nooit van dit programma gehoord, maar hij werkt uitstekend.
Geplaatst 7 juli 20177 jr. Tja, ik heb hier een squeezebox, maar ook daarop werkt de stream niet meer... en ook via TuneIn, geen stream... cor
Geplaatst 7 juli 20177 jr. Ik heb het zelfde probleem, ook ik heb een Squeezebox. Hopelijk is dit maar tijdelijk.
Geplaatst 7 juli 20177 jr. Ik heb even op tunein gecheckt maar het werkt nog gewoon hoor! via deze link! http://tunein.com/radio/192-Radio-Veronica-s178298/?streamid=84968231
Geplaatst 8 juli 20177 jr. Ah, Top, heb ik even aangepast bij mn favorieten. Dank Ed! Wim, op de squeeze draait ie nu ook weer, je moet ff de 'andere golflengte' zoeken! grtz, cor
Geplaatst 8 juli 20177 jr. Met dank aan Ad Bouman. Ik had hem gisteren nog gemaild. Er zou aan de stream gewerkt worden, en kennelijk is dit gebeurd. Dank aan iedereen, die zijn bijdrage aan deze discussie heeft geleverd.
Geplaatst 9 juli 20177 jr. Op 8-7-2017 om 07:21 zei royalnoise: Ah, Top, heb ik even aangepast bij mn favorieten. Dank Ed! Wim, op de squeeze draait ie nu ook weer, je moet ff de 'andere golflengte' zoeken! grtz, cor Reuze bedankt Cor, het is gelukt!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.