Geplaatst 8 juli 20177 jr. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Westpoint Bray-dunes Frankrijk - 31121981-01011982 - 2158-0100 Uur - Geschiedenis+Viering Westpoint http://www47.zippyshare.com/v/5p8c0l8G/file.html
Geplaatst 10 juli 20177 jr. Auteur Dit vond ik vaker de leukere opnamen: de lokale en regionale zenders vanaf 1977. Natuurlijk waren Veronica en de zendschepen ook geweldig. Iedere zaterdag weer wat nieuws, soms veel, soms knap weinig: zie mijn bijgewerkte profiel
Geplaatst 10 juli 20177 jr. Ik prefereer de donkere tijden (lees Herfst/Winter) van mn de jaren 70 met een speciale voorkeur voor S'klaas Kerst en O/N, heeft uiteraard allemaal met mijn jeugd te maken, de jeugd waarin ik nog winters heb meegemaakt met ''bloemen op de ruiten'' om Nico haak te citeren
Geplaatst 10 juli 20177 jr. Auteur Ik kan me die winters nog heel goed herinneren. Woonde toen ook in een koud huis. We zijn flink verwend al tientallen jaren. Die herfst herinner ik me vaker ook beter dan de andere jaargetijden
Geplaatst 10 juli 20177 jr. Altijd heel frappant: voor de herfstvakantie nog bladeren aan de bomen, dan plots sloeg het om en gedurende en na de herfstvakantie werden de bomen kaal.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.