Spring naar bijdragen

Westpoint Bray-dunes Frankrijk - 31 12 1981-01 01 1982 - 2158-0100 Uur - Geschiedenis+Viering Westpoint

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

Dit vond ik vaker de leukere opnamen: de lokale en regionale zenders vanaf 1977. Natuurlijk waren Veronica en de zendschepen ook geweldig.

Iedere zaterdag weer wat nieuws, soms veel, soms knap weinig: zie mijn bijgewerkte profiel

Geplaatst

Ik prefereer de donkere tijden (lees  Herfst/Winter) van mn de jaren 70 met een speciale voorkeur  voor S'klaas  Kerst en O/N, heeft uiteraard allemaal met mijn jeugd te maken, de jeugd waarin ik nog winters heb meegemaakt met ''bloemen op de ruiten'' om Nico haak te citeren

Geplaatst
  • Auteur

Ik kan me die winters nog heel goed herinneren. Woonde toen ook in een koud huis. We zijn flink verwend al tientallen jaren. Die herfst herinner ik me vaker ook beter dan de andere jaargetijden

Geplaatst

Altijd heel frappant: voor de herfstvakantie nog bladeren aan de bomen, dan plots sloeg het om en gedurende en na de herfstvakantie werden de bomen kaal. :mellow:

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.