Geplaatst 15 juli 20177 jr. Van de Golden Radio NL server Kompas Radio - 01031982 - 1200-1400 Uur - Will De Jongh (WMR Koksijde DJ) Aparitief Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 16 juli 20177 jr. Dit zou het programma van dinsdag 2 maart 82 zijn volgens wat hij in het programma vertelt. Titel programma is Aperitief
Geplaatst 13 september 20177 jr. Zijn jullie dat wel heel zeker van die datum want Will de Jong was ook niet altijd juist in wat hij vertelde in zijn programma nog zelf gehoord. Jean-Pierre
Geplaatst 13 september 20177 jr. 2 maart 82 dacht ik, dat moet ongeveer die datum zijn geweest. In welke periode deed hij programma's aan de westkust?
Geplaatst 13 september 20177 jr. Nu kan ik er niet op antwoorden Hij deed hetzelfde als bij jullie Plotseling was ie weg en bleef weg kwam ie van bij jullie of omgekeerd, weet het even niet was heel kort dat hij bij ons was ooit gemaild met jou erover hadden we die mailings maar van toen wacht effe nee niet in 1982 dacht ik ik ,gok meer op 1983 eerst bij jullie , dan effe bij ons kwam veel meer niet af dan wel dacht ik afijn het kan dat we een program hebben van hem of... goede nacht ga nar bed om 0900 uur donderdag de vissersmis, herdenking zeevissers, dan naar cafe voor gratis pistolets en koffie visje eten van de visbakkers, en bon voor gratis friet op de kermis smiddags speciaal ,voor ons open een jaarlijkse verplichting haha helaas zie ik in dat cafe en erbuiten dat we een uitgestorven ras vormen !! het is zo erg dat ik niemand ken in de buurt die nog zeevisser is , dus nog vaart op de grote zee Mijn grootvader en vader zouden het niet geloven. jammer ik wil geen rotzooi zoals zalm gekweekte uit Noorwegen vol met 15 gifstoffen waaronder cyanide Ongeloofelijk hoe er al 2 jaar gezwegen word in de media en overheid Het strafste is dat Test aankoop hoorde van geruchten dus onderzoek ,maar ach niks veel aan de hand en niemand die het ziet of begrijpt, codes enzz 22 stalen best ok maar ik zie daartussen geen enkele keer de gekweekte Noorse zalm staan !!! wilde, schotse gekweekte ja en niemand die het ziet, Re is dus niks aan de hand ola straks binnen 10 20 jaar kankers, Allsheimers en familie ervan, andere ziekten mijn laatste garnalen en pladijs (schol) kwamen van de vistrap in Oostende in jouw buurt den Mario bracht zee mee familie die bij het loodswezen werkt in Vlissingen als Schipper doet mijn computer bij problemen Goedenacht deze oude zeerover gaat zijn kooi in op de bovenschuit haha
Geplaatst 14 september 20177 jr. Will de Jong zat in 1982 bij Kompas en was na een tijdje weer weg. Met Nieuwjaar 1982 telde ik het aantal medewerkers van Kompas, we zaten toen al rond de 103 medewerkers. Dan gebeurt het regelmatig dat een aantal mensen een tijdje niet te horen zijn op de radio. In april 1983 startte in Oostende radio Andromeda en daar zaten heel wat Kompasmensen bij, aangevuld met een aantal mensen die van Noordzee kwamen. We begonnen op zaterdagmorgen met Andromeda en het was de een na de ander die zich kwam aanbieden en de meeste stations in Oostende liepen leeg, de medewerkers van die stations wilden allemaal iets doen voor Andromeda. Twee weken later deed de Standaardkrantengroep een luisteronderzoek in Oostende om te weten waar er naar toe geluisterd werd. 90 % bleek naar Andromeda te luisteren.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.