Geplaatst 17 juli 20177 jr. Dit is er een voor Leen, het prijsje was dus 14 harde guldens en kijk ook eens naar de laatste prachtige zin
Geplaatst 18 juli 20177 jr. Hans, Komt dit soms uit het blad Pop telescoop? Opvallende zin inderdaad, dat Rob niet op commercie uit zou zijn. Rob was 'doordrenkt' van commercie. Zelden zo'n tegenstrijdigheid gelezen. Ik neem aan dat het 1974 is, omdat het einde van de uitzendingen in zicht kwam. Het getuigt wel van enig 'lef' om te zeggen dat Caroline nog blijft dobberen tot het eind van het jaar. Dat was natuurlijk nergens op gebaseerd, tenzij Rob een 'glazen bol' had staan, waar hij de toekomst in kon zien. 11 mei 1974 viel op een zaterdag. Een jaar daarvoor viel 11 mei op vrijdag. Ben je zelf ook nog meegegaan? Salut Leendert
Geplaatst 18 juli 20177 jr. Auteur Het jaar daarvoor was 5 mei 1973 gepland de dag dat de RNI dubbelaar uitkwam en we ruim 300 mensen op de kade hadden om mee te gaan. Vrolijk stelde op een bepaald moment dat het weer een grote omslag zou maken en de tocht, waarvoor we vier boten hadden, ging niet door. Rob en ik hadden het vermoeden dat Verbaan een vinger in de pap had omdat we te groot groeiden. In 1974 ben ik wel mee geweest in mei maar niet later in juli en augustus. Ik ben gisteravond het archief ingedoken en heb documenten teruggevonden waaruit blijkt dat ik namens Pirate Radio News al samen met Rob in 1971 een boottocht organiseerde. Ik zal het binnenkort scannen. een goede dag gewenst Ja, kwam uit Poptelescoop. Ik heb de enveloppe opgedoken met tal van aankondigingen door de jaren zeventig heen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.