Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 19-07-1977 - 0900-1800 - Haike Debois, Michelle, Stan Haag, Frank van der Mast, Hugo Meulenhof

Featured Replies

Geplaatst

Er is sprake van een hardnekkige storing bij 'Pixeldra.in' de laatste dagen; zien jullie ook steeds deze mededeling verschijnen inzake storing Host?

Gr, Melle

Pixeldra.in - Storing Host.PNG

Geplaatst

krijg ook die melding sinds 18-7 rond 17.30. Nu t12 uur later nog steeds 502 error...

@ bert; Werkt het bij jouw wel??????

Geplaatst

heb zojuist alle programma's waar de 212 wordt aangekondigd gewoon binnengehaald. Ook gisteren zowel programma's up- als downloads geen probleem, hier in België.

Geplaatst

Bergrijp ik het dan goed : Is het een Nederlandse blokkade?? 

het moet niet gekker worden...

Geplaatst

probleem bij bepaalde providers? Al de opnames die ik binnentrok hadden allemaal nog O views, sommige heb ik meer dan 1 x moeten downloaden, maar dat gebeurt nog.

Geplaatst

en ja nu bij de laatste 2 opnames komt er nu een Error pagina

Some Error occured

Either you made a mistake, or I made a mistake.

Anyway, there's nothing to see here, so you'll have to head over to the index page.

Bye!

Geplaatst

Bij mij doen alle links het gelukkig weer. Ik weet niet of het toeval is..., maar ik heb net wel het programma 'Unlocator' (gratis voor 1 week op proef) op mijn laptop geinstalleerd. 

Gr, Melle

Geplaatst

Pixeldrain: Pixeldra.in da's toch India? Hier (UK) weer normaal: maarrrrrr

het aantal parallelle downloads blijkt/lijkt (net als bij Zippy) nu 6 te zijn

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.