Geplaatst 24 juli 20177 jr. Is de dubbel LP "LP History of RNI van jan 1970-april 1973" al eens gedigitaliseerd? Uitgave "Pirate Radio News". productie Jacob van Kokswijk. Juul
Geplaatst 24 juli 20177 jr. Beste Juul, Ik heb deze LP ooit ergens gedownload, geen idee meer waar. Het zijn 4 files, voor elke kant van de LP's. Ook zitten er 2 kleine files bij, getiteld jingles 1 en jingles 2, maar die horen er misschien niet bij. Alles is in 192 kbps. Ik heb geen scans van de hoes. Mvg Ronald
Geplaatst 25 juli 20177 jr. Auteur Hier is de dubbel LP gedigitaliseerd. Ik heb 'em niet bewerkt, behalve dan dat ik 'em door de Declicker heb gehaald en de A en B kant gescheiden heb met een referentie toon van 1kHz. En er zit wat info bij over de opname. Veel plezier……. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 25 juli 20177 jr. Dank je wel, Juul! We gaan hem beluisteren. Deze kende ik nog niet. Groet, Jan
Geplaatst 25 juli 20177 jr. Auteur Op 25-7-2017 om 14:24 zei jan227: Dank je wel, Juul! We gaan hem beluisteren. Deze kende ik nog niet. Groet, Jan Ik kende hem ook niet. Maar leuk om digitaal te hebben denk ik dan maar.
Geplaatst 25 juli 20177 jr. Hoi Juul, Mijn files zijn verhuisd naar de prullenbak. Deze klinken veel beter. Bedankt voor het werk! Mvg Ronald
Geplaatst 25 juli 20177 jr. Dank je Juul! Ik gooi de oude versies ook weg. LP komt overigens van Pirate Radio News (PRN) waar Hans Knot bij betrokken was.
Geplaatst 25 juli 20177 jr. Auteur Op 25-7-2017 om 19:54 zei Albatrosstudio: Dank je Juul! Ik gooi de oude versies ook weg. LP komt overigens van Pirate Radio News (PRN) waar Hans Knot bij betrokken was. Ja dat staat op de hoes. En Nico Steenbergen sprak ook nog commentaar. Ik stuur 'em ook even naar Nico.
Geplaatst 25 juli 20177 jr. Kijk aan, dan kunnen mijn oude krakende LP's ook eindelijk in de vuilnisbak. Dank voor de moeite en het beschikbaar stellen!
Geplaatst 25 juli 20177 jr. Juul bedankt en hier past wel de uitdrukking ..plaatje maar weer ...al is het mp3. groet Jaap
Geplaatst 25 juli 20177 jr. Op 25-7-2017 om 22:03 zei Rene Verstraten: Kijk aan, dan kunnen mijn oude krakende LP's ook eindelijk in de vuilnisbak. Als mensen hem weggooien: ik wil hem graag hebben, uiteraard niet meer om te draaien maar ik heb nog een leeg plekje op de muur....
Geplaatst 27 juli 20177 jr. klasse Juul, een mail naar mij was voldoende geweest. Jaren geleden van een nooit gebruikte exemplaar de digitale versie gemaakt. Maar ook deze klinkt geweldig. 5 mei 1973 uitgebracht. Productie Jacob van Kokswijk, co productie Hans Knot. Voice over: Mike Ross en Nico Steenbergen. Uitgekomen op het Park Label van Strengholt. Haven Scheveningen werden de eerste tientallen exemplaren verkocht. Spot op de internationale service werd door Graham Gill ingesproken en de verzending gebeurde zowel nationaal als internationaal vanuit Huize Knot in Groningen aan de Goudlaan 613. Dat was me toch een drukke tijd. Lex gebruikte er nog iets van gedurende de laatste week van uitzendingen bij Veronica. Bij RNI was het LP van de week tijdens de laatste week van uitzendingen. Er is ooit een tweede dubbel lp geproduceerd die in samenwerking met Radio Noordzee Nationaal zou worden uitgebracht maar helaas was het Jerny Kaagman, de bazin destijds, die vond dat de muziekfragmenten te lang waren.
Geplaatst 27 juli 20177 jr. Op 27-7-2017 om 17:52 zei hans knot: Er is ooit een tweede dubbel lp geproduceerd die in samenwerking met Radio Noordzee Nationaal zou worden uitgebracht maar helaas was het Jerny Kaagman, de bazin destijds, die vond dat de muziekfragmenten te lang waren. En Hans, kun je dat resultaat ook met ons delen?
Geplaatst 27 juli 20177 jr. De mastertapes zijn bij Jerney Kaagman destijds ingeleverd, al heel lang geleden. Ikzelf het geen kopie daar de mix door Jacob van Kokswijk is gemaakt. Anders had ik het al lang beschikbaar gesteld. Ze zullen wel ergens bij Jacob liggen maar die heeft heel andere interesses sinds hij 2 professoraten heeft.
Geplaatst 27 juli 20177 jr. Op 27-7-2017 om 20:14 zei hans knot: De mastertapes zijn bij Jerney Kaagman destijds ingeleverd, al heel lang geleden. Ikzelf het geen kopie daar de mix door Jacob van Kokswijk is gemaakt. Anders had ik het al lang beschikbaar gesteld. Ze zullen wel ergens bij Jacob liggen maar die heeft heel andere interesses sinds hij 2 professoraten heeft. Ik zou hem een belletje geven...........
Geplaatst 27 juli 20177 jr. even bellen met Seoul lijkt me teveel gevraagd. Daar brengt hij een deel van zijn tijd door
Geplaatst 27 juli 20177 jr. Auteur Op 27-7-2017 om 20:14 zei hans knot: De mastertapes zijn bij Jerney Kaagman destijds ingeleverd, al heel lang geleden. Ikzelf het geen kopie daar de mix door Jacob van Kokswijk is gemaakt. Anders had ik het al lang beschikbaar gesteld. Ze zullen wel ergens bij Jacob liggen maar die heeft heel andere interesses sinds hij 2 professoraten heeft. Eindelijk een zeezender kenner die door geleerd heeft. Net als Harry Knipschild trouwens.
Geplaatst 27 juli 20177 jr. ik denk Juul dat er meer mensen hebben doorgeleerd en je met je ´eindelijk´ een onjuiste stempel afdrukt. Er zijn namelijk genoeg mensen die niet te koop lopen met hun binnengehaalde diploma´s en meer. Anderen meldden bij herhaling weer ´gescoord´ te hebben maar ook dat is niet nodig
Geplaatst 28 juli 20177 jr. Auteur Hoi Hans, Ik heb het over "titels" als ik over door geleerd schrijf. En niet over diploma's. En lees mijn opmerking niet al te serieus.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.