Geplaatst 2 augustus 20177 jr. Dank, Vincent. Ik was toen (begin 1970) gelegerd in Nunspeet, en op de middengolf was daar buiten de beide Lopikse zenders niets te ontvangen. Ook Nordsee niet. Maar, op korte golf kwamen ze door. En daar hebben we 's-avonds vrij wat uurtjes naar geluisterd, toen. Zelfs naar die Duitse DJ's. We moesten regelmatig naar Duitsland op oefening. Ook daar was Nordsee op korte golf goed te horen. Groeten, Jan
Geplaatst 7 mei 20204 jr. Op 2-8-2017 om 04:36 zei Vincent: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Was dat en FM-opname? Deze heb ik nog niet in mijn archief
Geplaatst 9 mei 20204 jr. Ik was toen -1 😄 Mag iemand deze nog een keer posten? Im heb deze post helaas gemist en heb de opname nog niet in mijn archief
Geplaatst 9 mei 20204 jr. Populair bericht RNI-19700218-1742-2109-Hannibal-RogerDay-FirstTime.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.