Spring naar bijdragen

Paul Rabbering Kro-Ncrv-zoekt-een-redacteur

Juul

Aanbevolen berichten

Dus toen ik 30 jaar programma's maakte en zelf research deed  was ik niet professioneel?

En toen Tom Mulder en ik POSTER  "De geschiedenis van de Nederlandse popmuziek" maakten zonder "redacteur"  , waren we ook niet professioneel? Hoop werk hoor, 450 popmuzikanten opsporen en interviewen…….

Kom op.

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Juul:

En toen Tom Mulder en ik POSTER  "De geschiedenis van de Nederlandse popmuziek" maakten zonder "redacteur"  , waren we ook niet professioneel? Hoop werk hoor, 450 popmuzikanten opsporen en interviewen…….

Voor 52 uur radio per jaar. 

1 uur geleden zei pieterdecker:

Wat een zure reactie. Je kunt het ook gewoon positief zien: ze zijn professioneel. 

Ik ben het helemaal met je eens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Juul:

Dus toen ik 30 jaar programma's maakte en zelf research deed  was ik niet professioneel?

Kom op.

De wereld is sindsdien enorm veranderd en de eindgebruiker is flink veeleisender geworden. Het aanbod is namelijk vele malen groter dan destijds en dus eisen bij de luisteraar ook. Dat betekent dus dat er nog meer voorbereid moet worden. 

Alle respect voor je staat van dienst Juul, maar het is cliché om alles wat nu gedaan wordt minder te vinden dan vroeger. Dat is echt onterecht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.