Geplaatst 5 augustus 20177 jr. Van de Golden Radio NL server Kompas Radio - 28041982 - 1200-1400 Uur - Will De Jongh - Aparitief -- Jeugdfocus Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 augustus 20177 jr. het programma loopt tot 1410, ApEritief met Will de Jongh en Jeugdfocus met Lex Quincy
Geplaatst 13 september 20177 jr. Haha jaja Will de Jongh Ooit leren kennen voor de vrije radio tijd In die dancing in Wulpen vroeg me altijd wat ik van zijn presentatie dacht en de muziek die hij draaide ook nog toen hij Extra Gold had Helaas heeft hij goed geluisted naar mij namelijk eerst zelf 2 zaken hebben en dan reclame voor jezelf draaien anders ga je ten onder Zo gebeurde het, een hele tijd maandenlang geen betaalde reclame hij was geschrokken zei hij me en dat ik gelijk zou krijgern dan kreeg ie opeens reclame binnen en draaide het station voort helaas zag hij het veel groter en ging reclame inkomsten niet zo ,goed meer dan begon de trafiek van de ahum middelen via ook Nederlanders ik zie nog zo die vele oude tweedehands auto's staan aan zijn benzine station toen ik, daar tankte de radio draaide opeens opper superbest met de reclame ik wist genoeg en ja tijd later hupla de politie en afgelopen Jammer dat het zo moest aflopen Nu is het familie ketenradio geworden te Koksijde op 104.8 fm Ik luister nooit meer ! Het is compleet over aan de westkust Gelukkig is er nog internet, oude programma's oa Jean-Pierre
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.