Geplaatst 13 augustus 20177 jr. En weer een tas met oude Hofstad Radio tapes gepoogd digitaal te maken. Wat een puinkwaliteit zijn sommig banden :) Dit weer gered. Nog een aantal commercials. Weet niet van wanneer. Een aantal "Gulle dozen van Konmar" iig. En de commercial die de landelijke dagbladen haalde. Troskompas. Maar we beginnen met een set door Rob van Dijk Hofstad Radio Commercials, met o.a. Gulle Doos van Konmar, Troskompas en de 4 van Den Haag
Geplaatst 14 augustus 20177 jr. Super Alex, bedankt!!! Ken ze nog als de dag van gisteren, die Gulle Doos van Konmar reclames. Hartstikke goed, als je nog meer hebt hou ik me aanbevolen. Vriendelijke groet, Renegade
Geplaatst 14 augustus 20177 jr. Op 13-8-2017 om 10:56 zei Alex: En weer een tas met oude Hofstad Radio tapes gepoogd digitaal te maken. Wat een puinkwaliteit zijn sommig banden :) Dit weer gered. Nog een aantal commercials. Weet niet van wanneer. Een aantal "Gulle dozen van Konmar" iig. En de commercial die de landelijke dagbladen haalde. Troskompas. Maar we beginnen met een set door Rob van Dijk Hofstad Radio Commercials, met o.a. Gulle Doos van Konmar, Troskompas en de 4 van Den Haag Ik heb morgen Reunie van de TROS (varen op de Eem bij Baarn ) en zal directeur Cees den Daas eens vragen hoe dat zit .
Geplaatst 19 augustus 20177 jr. Ik heb het tijdens onze reunie gevraagd aan de in de krant geciteerde TROS directeur Cees den Daas en net als toen "weet hij van niks.."…………………..
Geplaatst 19 augustus 20177 jr. Op 19-8-2017 om 18:53 zei Juul: Ik heb het tijdens onze reunie gevraagd aan de in de krant geciteerde TROS directeur Cees den Daas en net als toen "weet hij van niks.."………………….. Dat zou ik ook zeggen als ik hem was.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.