Geplaatst 15 augustus 20177 jr. De masterband dook op in het archief van Ruud Doets . Lex was er niet en Sieb presenteerde, er werden bijna non-stop jingles gedraaid! Sieb verteld ook steeds dat de opn. van de 50ste ABTT niet op de 23 aug. is maar op de 30ste !. Op eind de jingle Goodnight met station id erin gemixed en afkondiging van Sieb. De platenlijst hieronder is niet volledig. Collectors What is love Beatles Goodnight (instr.) Buffalo Springfield Expecting to fly Ventures Slaughter on 10th Avenue Beach Boys Let's go away for a while Casey and his Group I'm coming home Ray Conniff People say we're in love Shadows Atlantis Herb Alpert A banda Johnny & Hurricanes Rocking goose Andre Brasseur The kid Les Reed Orchestra Man of action Beatles collage Willy Alberti De glimlach van een kind Dave Davies Death of a clown Chicago Beginnings Bob More Mexico Kokomo Asia minor Fortunes Caroline Swedanes At a Georgia camp meeting
Geplaatst 15 augustus 20177 jr. Op 15-8-2017 om 08:14 zei Juul: De platenlijst hieronder is niet volledig. Ik denk dat er niet veel ontbreekt aan deze lijst, de volgorde is echter precies omgekeerd.
Geplaatst 15 augustus 20177 jr. Op 15-8-2017 om 18:08 zei Ronald Gutte: Ik denk dat er niet veel ontbreekt aan deze lijst, de volgorde is echter precies omgekeerd. Je betrapt Juul weinig op iets wat niet klopt alleen nu is het even andersom . ach ik ben er weer blij mee en staat meteen op tot 22:30
Geplaatst 15 augustus 20177 jr. Ik heb het lijstje overgenomen van de doos waarin de band zat, dat weet ik nog. Maar ik maak een notitie in onze dBase. Ik heb lang niet elke band in het archief afgeluisterd……was het maar waar.
Geplaatst 15 augustus 20177 jr. Op 15-8-2017 om 19:45 zei Juul: Ik heb het lijstje overgenomen van de doos waarin de band zat, dat weet ik nog. Maar ik maak een notitie in onze dBase. Ik heb lang niet elke band in het archief afgeluisterd……was het maar waar. Dat snap ik Juul zou een hele opgave zijn om dat te doen . Bewaar hier ook meer dan ik nu kan afluisteren .
Geplaatst 27 augustus 20177 jr. En daar hoor ik na tweeënhalve minuut weer de slagzin 'het was radio, het is radio, en het zal ook altijd radio blijven'. Helemaal mee eens. Waar komt die slagzin vandaan? Waarom was die regelmatig te horen op Veronica? Misschien is de (kleine) geschiedenis van die zin al ergens beschreven, maar dat weet ik dan niet. Overigens is dit een prachtige, rare, editie van de ABTT. Indertijd gemist (proefwerken, examens). Een soort van Genootschap Radiojingles en Tunes 'avant la lettre'. Heerlijk.
Geplaatst 28 augustus 20177 jr. Dag Rob, Ik weet het niet precies maar mij staat zo iets bij dat Lex 'em wel gebruikte, maar of ie uit zijn brein komt durf ik niet te zeggen. Maar,……..hij is mooi.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.