Geplaatst 19 augustus 20177 jr. Hoi, Ik ben in Zweden op vakantie. Ik probeerde vandaag de site van stichting Norderney ( Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren ) te bereiekn, maar die geeft aan dat de site niet bereikbaar is. Is er iets mis met de site, of is de site in het buitenland niet (meer) beschikbaar? groet, janf
Geplaatst 19 augustus 20177 jr. Een jaar geleden al gestopt met norderney.nl aan te klikken, want ook hier in de UK werkt-ie niet !
Geplaatst 19 augustus 20177 jr. Zat in Denemarken en via opera met vpn aan op Nederland gewoon de site aan gehad .
Geplaatst 20 augustus 20177 jr. Op 20-8-2017 om 11:31 zei RobMesander: @Peter Petersen Peter, met welke site doe je die controle? Rob Het gaat via : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Gr, Melle
Geplaatst 20 augustus 20177 jr. Ja klopt deze heb ik met Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren gedaan maar er zijn er meerdere ...
Geplaatst 20 augustus 20177 jr. Ik heb even de error die de test aangeeft opgezocht! zie hieronder. en idd een provider probleempje! Error code 2000: TCP Connection Failed Dit geeft aan dat de server van ons controlestation niet in staat was om een verbinding naar uw website te maken. Dit is een test op het laagste niveau, welke probeert om een verbinding met de TCP-poort te maken. Dit wordt meestal veroorzaakt door een probleem in de infrastructuur tussen de test server en uw website. Als deze fout vaker voorkomt op verschillende controlestations, geeft dit meestal een probleem aan dat zich voordoet bij uw hosting provider.
Geplaatst 20 augustus 20177 jr. Heeft helaas allemaal te maken met digitale aanvallen. In geval van vaste ip adressen dit (IP adres) even melden bij de provider, dan is er waarschijnlijk wel wat aan te doen.
Geplaatst 20 augustus 20177 jr. MET VPN aan werkt hij bij mij op Opera wel (Bedankt Jaap de vries voor de tip)
Geplaatst 20 augustus 20177 jr. Ik ben er uit. De provider kan dat "aan en uit" zetten. We hebben bepaalde landen dus op "uit" gezet. Het is gebeurd na gedoe vorig jaar. (ik kan er niet over corresponderen ). Juul
Geplaatst 21 augustus 20177 jr. Auteur Iedereen hartelijk dank voor de antwoorden. Via Opera werkt het ook niet. Heb het zojuist even via 4G geprobeerd. Dit werkt dus wel. Vreemd eigenlijk. Uiteindelijk loopt de verbinding toch via dezelfde connecties? groet, janf
Geplaatst 21 augustus 20177 jr. Hier in Thailand werkt de site ook niet. Om naar de website te gaan gebruik ik Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet Frank
Geplaatst 21 augustus 20177 jr. The Stichting Norderney site has not worked in Northern Ireland for over six months. The only part which does work thankfully is the audio, but I have to hit "translate this page" to access it, but no detail shows as to title of track playing, Best wishes to all, David
Geplaatst 21 augustus 20177 jr. Hi David, As we've had last year huge problems with our servers we decided to "exclude" some countries. Greetings,
Geplaatst 21 augustus 20177 jr. Thanks for the update Juul. Hopefully the server problems will get fixed at some stage. David
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.