Spring naar bijdragen

De buizen zijn "boven water".

Featured Replies

Geplaatst

In augustus 1974  heb ik uit de kast van Veronica hoofdtechnicus Karel van der Woerd een aantal buizen "geleend". De buizen zaten nl. in de AKAI opname recorders en in de oude Zeedijk mengpanelen. Dat moest kunnen vond ik toen. Ik ben ook nog zendamateur en dacht die kan ik wel goed gebruiken. Want alle spullen zouden toch verkocht worden.

Maar al die jaren heb ik die buizen ongebruikt "achter  mij aangesleept".
En omdat onze technische Norderney mensen Niels Zack en Rob Schel alle spullen aan het restaureren zijn hebben die volgens mij wel wat aan die originele buizen.
Dus was het de hoogste tijd om na 43 ! jaar ze maar eens weer terug te geven aan hoofdtechnicus Karel van der Woerd.
En zo geschiedde, Karel kwam over uit Frankrijk voor de zeezenderdag in RockArt 31 augustus en Niels maakte foto's van de overhandiging en ik had thuis al eerder de buizen "op de foto" gezet.

foto's overhandiging: © Niels Zack.  ( vlnr. Juul - Karel )

DSC00848.jpg

DSC00853.jpg

Juul buizen Karel 4.jpg

Geplaatst
  • Auteur
  Op 2-9-2017 om 16:31 zei Jan van Weeterloo:

De nazaat van de directie keek toe en zag dat het goed was Juul ;) 

En Bert Verweij als vertegenwoordiger van de directie en familie vond het ook ok en wilde er geen zaak van maken………."verjaard"  zei hij…………..hi

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.