Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Jan Donkers gaat door/verder op 40UP waar hij toch al zat. Leo van der Goot zat ook al op 40UP en gaat daar naar eigen zeggen weer twee uurtjes doen.

Als ik het goed heb begrepen, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker bij hun, gaan Arie en Koop op eigen gelegenheid door.

bewerkt door Feico
Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei henkjan2016:

en 40up zit ook op rtv NH :-)

Daar kwam ik gisteren ook achter. Radio Noord-Holland geeft in de avonduren een aantal programma's door van 40up Radio, dus ook op FM en DAB. :)

bewerkt door Paul
Geplaatst

Jan Donkers had ik wel verwacht dat het door zou gaan op 40UP. Leo v/d Goot is goed nieuws. De eigen podcast van Arie en Koop had ik ook al vernomen.

Verder geen enkel nieuws over het onderbrengen van andere programma's op een andere zender of internet station o.i.d.?

:-/

Geplaatst

Martijn Richters laat zich net ontvallen dat vele programma's zullen verhuizen naar andere zenders, verder geen details.

Als de uitzending online staat zal ik nog eens luisteren en een exacte quote plaatsen.

Geplaatst

Please login or register to see this link.

12min 30sec

"...nog twee en een  halve week op KX dan, gaat dit programma verhuizen zoals heel veel programma's op KX of stoppen, of naar een andere zender gaan, dat gaat ook gebeuren met de Platencast maar dat vertel ik je later nog wel..."

Geplaatst

Prettig om te horen ! Ik vond het al raar dat DJs waar ik vaak naar luisterde zo enorm gelaten waren toen dit bekend werd. Ik had meer boosheid etc verwacht, dus ik had mijn roze bril maar opgezet en gehoopt dat vele programma's ergens anders onderdak zouden krijgen. Maar dat ze dat nog niet mochten/konden bekendmaken.

Geplaatst

In de officiele aankondiging van Mark Reman stond natuurlijk ook al een flinke hint:

"Overal worden al initiatieven ontplooid om deze kleurrijke selectie intact te houden. En zo hoort het ook!"

Geplaatst
Op ‎25‎-‎9‎-‎2017 om 13:00 zei BENN0:

De Bucketlist naar IndieXL. En dan is er ook nog dit:

Please login or register to see this link.

Is er al iets bekend over de programmering op Iceradio? Welke Dj's gaan daar naar toe?

Geplaatst

Nog geen officiële aankondiging voor zover ik weet. Ik heb ook nog geen Facebook of Twitter kunnen vinden.

In de laatste 10 minuten van Arie's Koopavond van vorige week noemen ze wat namen.

Maandag de 9e starten ze dus dan weten we waarschijnlijk een hoop meer.

Geplaatst (bewerkt)

M.b.t. Ice Radio is in ieder geval bekend en bevestigd:

Maandag 10-12 uur: Jeroen Drogt

Donderdag (ochtend): Melle Tuik

bewerkt door SIrhc

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6689
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    jtp
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.