Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Voor het dateren van een aantal VOO Hilversum 4 programma's uit begin 1976 ben ik op zoek naar scans van de Klassieke Top 10 uit het gedrukte exemplaar. Het gaat om de volgende data:

16-01-1976
30-01-1976
06-02-1976
13-02-1976
20-02-1976

Wie kan mij hiermee helpen?

Geplaatst
49 minuten geleden zei Vincent:

Voor het dateren van een aantal VOO Hilversum 4 programma's uit begin 1976 ben ik op zoek naar scans van de Klassieke Top 10 uit het gedrukte exemplaar. Het gaat om de volgende data:

16-01-1976
30-01-1976
06-02-1976
13-02-1976
20-02-1976

Wie kan mij hiermee helpen?

Ik heb er wel een paar voor je. Ik zal ze scannen. Komt goed

Geplaatst

Ik neem aan dat je dit soort lijstjes bedoeld.

Deze komt uit het gedrukte exemplaar van 17-01-1976 (je zit er met de datum steeds 1 dag naast).

Laat maar even weten of dit is wat je bedoeld. Ik kan ook de hele blz scannen als je dat wilt

IMG.jpg

Geplaatst
38 minuten geleden zei Vincent:

Dit is zo perfekt! En je hoeft niet verder te scannen, want dit is de lijst die ik zocht. Uitzending was dus op 18 januari 1976. Bedankt!!!

OK,  het gaat je dus niet om de lijstjes zelf.

Dan laten we het hierbij. :D

Gr.

Theo

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6689
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    jtp
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.