Geplaatst 14 oktober 20177 jr. Radio_ Delmare_03_07_1979 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 15 oktober 20177 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Op 15-10-2017 om 16:34 zei Leeman Marc: Waar is de sympathieke Astrid gebleven?
Geplaatst 17 oktober 20177 jr. Ik was geen luisteraar van Radio Delmare en ik ken Astrid deJager niet. Maar dat uurtje dat ik net beluisterd heb vond ik zeer aangenaam. Ze deed dit goed.
Geplaatst 17 oktober 20177 jr. Astrid de Jager (Astrid Bes, 51) Voor Delmare: WMR Eigenaresse van Prodihaag, na het "loden pijp incident" gaan samenwonen met Leo Vreugdehil, Nu: Astrid en Leo wonen in Naaldwijk en hebben een eigen installatiebedrijf, Astrid werkt ook als hondentrainster, Astrid en Leo hopen later een huis in de Ardennen te hebben Website: http://www.joyhill.nl/
Geplaatst 20 oktober 20177 jr. Op 17-10-2017 om 15:36 zei Jaap De Vries: Astrid de Jager (Astrid Bes, 51) Voor Delmare: WMR Eigenaresse van Prodihaag, na het "loden pijp incident" gaan samenwonen met Leo Vreugdehil, Nu: Astrid en Leo wonen in Naaldwijk en hebben een eigen installatiebedrijf, Astrid werkt ook als hondentrainster, Astrid en Leo hopen later een huis in de Ardennen te hebben Website: http://www.joyhill.nl/ Dankjewel Jaap.. Ik zal deze site eens online bezoeken.. Astrid had zoiets specials, dankjewel daarvoor..
Geplaatst 22 oktober 20177 jr. Astrid was in de Delmare periode de vriendin van Gerard van Dam. Ze was de enige met een vast inkomen en al haar verdiende geld is opgegaan aan Delmare. Naast haar werk, deed ze het huishouden, de boodschappen en kookte ze voor de medewerkers die in het pand in Den Haag verbleven. Ook hield ze de ledenadministratie bij en maakte ze radioprogramma's. Astrid voelde zich enorm in de steek gelaten, toen Gerard voor een andere vrouw viel. Vooral toen bleek dat ze de vriendin van kapitein Leo was, waren de rapen gaar. De partnerruil werd ook niet op prijs gesteld door Leo, die Gerard met een strijkijzer bewerkte(geen loden pijp). Uit woede en frustratie moest iedereen het pand aan de Daguerrestraat in Den Haag verlaten en gooide Astrid de hele ledenadministratie in de vuilnisbak(die had je toen nog). De relatiebreuk veroorzaakte ook een breuk binnen de organisatie. Er ontstonden twee kampen. Het Leo/Astrid kamp en het Gerard/Geleijn kamp. Delmare brokkelde door de verdeeldheid langzaam maar zeker af. Astrid heeft gelukkig in Leo een goede partner gevonden en ze wonen nog altijd in Naaldwijk. Salut Leendert
Geplaatst 22 oktober 20177 jr. Een raar gevoel: luisteren naar het enthousiasme van Astrid in 1979, terwijl zij dan niet wist wat er met haar zal gebeuren, maar ik dus nu wel tijdens het luisteren. Het is een beetje zoals in het, overigens zeer goed, radioprogramma "Parallel Muziek Universum" op de vorige versie van KXRadio.
Geplaatst 23 oktober 20177 jr. Auteur Leuke foto's Leendert - nog altijd heb ik een leuke herinnering van Gerard hier liggen en van hem persoonlijk
Geplaatst 23 oktober 20177 jr. Op 23-10-2017 om 08:46 zei martinja: Leuke foto's Leendert - nog altijd heb ik een leuke herinnering van Gerard hier liggen en van hem persoonlijk Laat me eens raden: een onbetaalde rekening of een Delmare tegeltje? Salut Leendert
Geplaatst 23 oktober 20177 jr. Auteur Nee een bijzondere brief met waardering en m'n naam erbij genoemd
Geplaatst 23 oktober 20177 jr. Op 23-10-2017 om 14:28 zei martinja: Nee een bijzondere brief met waardering en m'n naam erbij genoemd Dat is wel heel bijzonder. Zal bij een waardering in' Tussen kunst en kitsch' niet veel opleveren, maar het heeft voor jou emotionele waarde. En daar gaat het om. Vorige maand was het alweer een jaar geleden dat Gerard van Dam overleed. Zijn vrouw en kinderen gaan in deze herfstvakantie naar Scheveningen om daar zijn as in de Noordzee uit te strooien. Salut Leendert
Geplaatst 23 oktober 20177 jr. Auteur Tijd loopt ..... hij gaf er nog een leuk abo op zijn Delmare 33 en ook nog wel es een paar singles - toch heel euk
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.