Geplaatst 8 november 20177 jr. De vroege ochtend van 1 augustus 1971. Het laatste half uurtje van de uitzenddag inclusief de closedown. Wie de dj is heb ik helaas niet kunnen horen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 9 november 20177 jr. Unknown is Kid Jensen and the news and closedown by Paul Burnett Gr, Eric C.
Geplaatst 9 november 20177 jr. Op 9-11-2017 om 11:06 zei erco59: Unknown is Kid Jensen and the news and closedown by Paul Burnett Nieuws wordt volgens mij ook gedaan door Kid Jensen of is het Mark Wesley? Naam van het alternatieve programma is "Dimensions", Hans Knot schreef er pas nog over. "En natuurlijk dient een programma van Radio Luxembourg, uitzendend op de 208 meter, te worden genoemd. In nachtelijke uren was ‘Dimensions’ te beluisteren, dat door de Canadese deejay David ‘Kid’ Jensen werd gepresenteerd. Jensen kreeg in die tijd veel platen via relaties uit de VS toegestuurd en volgens zijn fanatieke volgers had hij zondermeer het beste programma. Anderen hadden toch wel problemen met de hoeveelheid aan fading die in de programmaontvangst van Radio Luxembourg zat." Robin
Geplaatst 10 november 20177 jr. Auteur Deze keer het eerste deel van de top 25 van 5 september 1971, de nummers 25-16. Dj: Peter Koelewijn Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Op dezelfde opname ook nog een stukje van de avond van 2 september 1971. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dj bij mij onbekend en de opname heeft zo te horen erg veel haast (hij loopt te snel). Powerplay is Pigeon van Mac & Katie Kissoon
Geplaatst 10 november 20177 jr. Op 10-11-2017 om 12:19 zei Jan-Fre: Deze keer het eerste deel van de top 25 van 5 september 1971, de nummers 25-16. Dj: Peter Koelewijn Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Op dezelfde opname ook nog een stukje van de avond van 2 september 1971. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dj bij mij onbekend en de opname heeft zo te horen erg veel haast (hij loopt te snel). Powerplay is Pigeon van Mac & Katie Kissoon Dag Jan Fre De Top 25 is van de drie september 1971 18u02-18h35 Voor de tweede opname hoor ik Bob Stewart Dank en Groet Eric C.
Geplaatst 13 november 20177 jr. Auteur zaterdag 4 september 1971. In de Nederlandstalige dienst horen we Romeootje tot half acht, als de Engelse service het overneemt met Mark Wesley. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 16 november 20177 jr. Auteur Meer Mark Wesley van zaterdag 4 september. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 17 november 20177 jr. Auteur Vandaag terug naar 5 april 1970. We horen Felix Meurders afscheid nemen van zijn luisteraars en daarna 'Baby' Bob Stewart zijn programma doen. De Powerplay is deze week Let's get a little sentimental van The Montanas. De opname loopt door van 19:00 tot 20:46. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 4 december 20177 jr. Auteur zondag 13 februari 1972, Mark Wesley Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren zaterdag 19 februari 1972: Peter Koelewijnski Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 december 20177 jr. Auteur Ik begin me af te vragen of de datum van Peter Koelewijn klopt. Hij stond in de tag, maar vandaag hebben we de Mike & Zaki show in de download die bewezen van 19 februari is. Ze zeggen het letterlijk. Van 18:30-19:30 op 208. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 8 december 20177 jr. Auteur Vandaag de RTL top 20 met Frans vd Drift, juni 1976 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 8 december 20177 jr. Op 6-12-2017 om 16:48 zei Jan-Fre: Ik begin me af te vragen of de datum van Peter Koelewijn klopt. Datum Klopt maar niet Koelewijn, ook 11 minuten met Mike & Zaki Gr, Eric
Geplaatst 19 december 20177 jr. Auteur Een paar nieuwe: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren zie ook nieuwe BBC opnamen met Pick of the pops uit 1970.
Geplaatst 12 februari 20187 jr. Op 18-1-2018 om 17:21 zei Vincent: Deze lijst is nieuw. Is er iemand die hem wil uitschrijven? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Eric
Geplaatst 12 februari 20187 jr. Prachtig Eric. Ik heb dankzij deze scan de hele maand mei verwerkt: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Heb je nog meer van dit soort scans?
Geplaatst 12 februari 20187 jr. Op 12-2-2018 om 15:33 zei Vincent: Prachtig Eric. Ik heb dankzij deze scan de hele maand mei verwerkt: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Heb je nog meer van dit soort scans? Ja Vincent Komt uit een boek van 367 paginas uit de jaren 80's, met o.a. alle Top20 van 1955 t/m 1983 : The Top Twenty Book The official British Record Charts 1955-1983 Voorkant en achterkant van het boek : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren At your service voor andere scans Eric
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.