Geplaatst 9 november 20177 jr. Vanmiddag was het zover. Het boek over de 50 jarige carriere van Lex Harding werd voor een select gezelschap ten doop gehouden. Dat gebeurde door Willem van Kooten ( Joost de Draaijer ). Hij was degene die Lex bij Veronica "aannam". met de historische woorden tegen oom Bull; "deze red het wel………….." En hoe kunnen we in dit boek lezen. De uitreiking gebeurde in het 192 museum. Veel vaderlandse pers en andere vakbroeders waren aanwezig op de door Universal music georganiseerde bijeenkomst. Ik was zo verstandig om m'n foto toestel mee en een paar foto's zien we hier. Het boek is een ware aanrader. Zoals Lex zei;"het gelul is van mij en Tjerk Lammers heeft het geschreven". Ook nog een kleine reunie foto van oud Veronica collega's. Want ook Ad Bouman en ik werden aangenomen door Willem van Kooten. Die band is altijd blijven bestaan. En de opdracht in het boek die Lex schreef. foto's © Juul-Stichting Norderney Oh, ja, Willem had het steeds over "Los Piratos" vandaar de hand voor een oog,
Geplaatst 9 november 20177 jr. Vanmorgen het boek gehaald in Nijkerk. Lex signeerde daar vanmorgen omdat hij daar gisteren niet meer aan toe was gekomen begreep ik van Bert van Breda. Mooie aanvulling van de verzameling.
Geplaatst 11 november 20177 jr. Te gek !!! Is het boek al te koop in het 192 museum ? Dan overweeg ik vandaag een trip naar Nijkerk.
Geplaatst 11 november 20177 jr. Vandaag naar het 192/Demis Roussos museum geweest en een gesigneerd exemplaar van het boek Lexjooo weten te bemachtigen. Dank aan Juul voor het bericht over de boekuitreiking.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.