Geplaatst 15 november 20177 jr. Ruud Bos – Glimmie’s theme. Op Radio Noordzee werd op Eerste Kerstdag 1972 een programma uitgezonden met daarin allerlei bekende en minder bekende artiesten. Het was opgenomen in Bistro ‘In den Vollen Pot’ in Amersfoort. Centrale presentator was Tony Berk en als tweede begintune gebruikte hij ‘Glimmie’s theme’ in de uitvoering van Ruud Bos. In fragment op 3.25 ruud bos glimmies theme RNI-1972 12 25 1500-1800-Tony Berk -FerryMaat-VaderAbraham.mp3 5.57 MB Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 15 november 20177 jr. Dat komt omdat al die Ruud Bos composities-bewerking in de muziekuitgeverij van Strengholt zaten. Leuk "In den Volle pot", ik heb daar ook twee sezoenen ( 80 en 81 ) gewerkt met o.a. Han Peekel. We maakten daar een programma met berichtjes die op de binnenpagina van kranten stonden. Het programma heette ook "Van de binnenpagina". Met de repowagen naar A'foort op zaterdagmorgen en voor de uitzending lekker eten. We hebben daar voor het eerst Martin Gaus geinterviewd en ook de twee mensen die de zwarte markt in Berverwijk net waren begonnen……..
Geplaatst 15 november 20177 jr. Auteur dik twee jaar geleden is de Naked Truth uitgekomen, een dubbel cd met veel filmmuziek. Ik heb deze echter nooit in de cd winkel gezien. Dank voor de leuke aanvullende informatie Juul!
Geplaatst 15 november 20177 jr. Net als "Ad Bouwman" zie ik hier "Juul Geleyk". Die onzurgvuldigheid was er vroeger dus ook al.
Geplaatst 15 november 20177 jr. Ja, da's van alle tijden. Maar ik blijf er tegen ageren……………..Want er is er maar 1 in Nederland met mijn achternaam. En in Duitsland ( waar mijn opa vandaan kwam, ook nog maar een paar……..)
Geplaatst 16 november 20177 jr. Op 15-11-2017 om 19:53 zei Juul: Ja, da's van alle tijden. Maar ik blijf er tegen ageren……………..Want er is er maar 1 in Nederland met mijn achternaam. En in Duitsland ( waar mijn opa vandaan kwam, ook nog maar een paar……..) Mijn achternaam eindigt op "en". Vaak, ook in officiële stukken, wordt de "n" vergeten. Ik kan me er niet meer druk om maken. Gr.thijs
Geplaatst 16 november 20177 jr. Ik gelukkig wel. Want jou achternaam zal ongetwijfeld meer voor komen Thijs.
Geplaatst 16 november 20177 jr. Auteur MarieJozee komt ook uit Nederland en heeft een voor mij opmerkelijke verzameling en woont in het oosten van Duitsland Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 16 november 20177 jr. MarieJozee is mijn "voormalige neef", zoals hij mij destijds schreef na z'n operatie in 1996. Dat heb je hé met zo'n achternaam.Het was toen de "zoon" van de broer van m'n vader. En MarieJozee heeft net als ik Duitse roots.
Geplaatst 16 november 20177 jr. Op 16-11-2017 om 11:27 zei Juul: Ik gelukkig wel. Want jou achternaam zal ongetwijfeld meer voor komen Thijs. Klopt, en ook zonder "n".
Geplaatst 16 november 20177 jr. Op 16-11-2017 om 12:38 zei Juul: MarieJozee is mijn "voormalige neef", zoals hij mij destijds schreef na z'n operatie in 1996. Dat heb je hé met zo'n achternaam.Het was toen de "zoon" van de broer van m'n vader. En MarieJozee heeft net als ik Duitse roots. "Ben ik van Duitschen bloed" dus
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.