Geplaatst 30 december 20177 jr. Van de Golden Radio NL server. Al heel lang geleden verzameld en toen nog in het begin van zo'n leuke zeezender verzameling aan opnames. Alles maar in 1 top gezet - een lading rommel, maar je weet nooit of er toch wat leuks tussenzit, waarvan je denkt .... Hoe kan dat nou ? Toch niet eerder gehoord, maar mogelijk zal dat wel niet voorkomen. Er zit zelfs een opname van Herbert Visser bij en een Mi Amigo studio opname. Toen ik die plaatjes bij een 60s station hoorde, dacht ik... het zouden de jaren 80 kunnen zijn, alleen dan op FM. Je hoorde o.a. I love candy. En toch zijn het de geluiden van zenders die we toen mooi vonden (en nu nog) british-pirate-radio-bbc1-ship-to-shore1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 355 01 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 355 a1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 355 a2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Antwerpen 001 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlanta 001 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlanta 1A Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlanta 02 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlanta a1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlanta a3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlantis Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Invicta 1A Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Invicta 02 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Mi Amigo 03 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Monique 04 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren World In Action Free Radio Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 30 december 20177 jr. Dag Martinja, Dank voor deze opnames. Radio Mi Amigo 03 = 2000 10 01 18.00-19.00 Revival radio magdalena. Laatste uur met Marc Jacobs en Bart Van Leeuwen. Grtjes Marnik
Geplaatst 30 december 20177 jr. Ik ontdek deze draad pas nu en ga volop speuren. De opnames zijn doorgaans van slechte kwaliteit. Volgens mij is dit aan RealAudio te wijten.
Geplaatst 30 december 20177 jr. Auteur Volgens mij is het die van Radio Monique Tino. Klopt Bart - daar zou je vast wel es gelijk in kunnen hebben. Die gebruikte ik toen ook veel, later werd het winamp Groetje, Martin
Geplaatst 6 januari 20187 jr. Auteur Ik heb nog een lading gevonden en die komen hieronder te staan. Ze zijn lang geleden op de Golden Radio NL server geweest Radio City Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio City 01 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio City 02 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio City 2A Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio City 04 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio City a1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio City Final Minutes Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Luxembourg 1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Luxembourg Top 20 2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Luxenbourg Top 20 1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren RNI Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.