Geplaatst 14 januari 20187 jr. Pirate Radio Documentary - Tom Mulder {Interview With Robbie Dale} (vond ik zeer interessant om te horen weer es - Radio Caroline destijds zeer populair in de zestiger jaren in Londen Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Condor 00-07-1973 Test Band Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Geweldige documentaire met Hans Knot (die ik toch altijd heel bijzonder vond en nog) Pirate Radio Documentary - Sounds Like Caroline 1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Pirate Radio Documentary - Sounds Like Caroline 2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Pirate Radio Documentary - Sounds Like Caroline 3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Pirate Radio Documentary - Sounds Like Caroline 4 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Pirate Radio Documentary - Sounds Like Caroline 5 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Pirate Radio Documentary - The Official Radio Caroline Story1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Pirate Radio Documentary - The Official Radio Caroline Story2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Pirate Radio Documentary - 09-08-1985 - 13-09-1985 Charlie Wolfe Eurosiege 1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Pirate Radio Documentary - 09-08-1985 - 13-09-1985 Charlie Wolfe Eurosiege 2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Pirate Radio Documentary - Life and Times of Charlie Wolfe Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Pirate Radio Documentary - The Best of Charlie Wolfe Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Pirate Radio Documentary - The Story of Laser 558 1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Pirate Radio Documentary - The Story of Laser 558 2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 16 januari 20187 jr. Sounds like Caroline is een productie van Paul de Haan en niet van Hans Knot. Aangezien zij zovele documentairres samen hebben gemaakt, kan ik me best voorstellen dat hun stemmen wel eens door elkaar worden gehaald. In de zomer van 2006 bood Paul deze files aan in de Zeezender Nieuwsgroep. Met de Laser spullen ben ik heel blij. Dank voor alles Martin.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.