Geplaatst 14 januari 20205 jr. Tja, Rob van Someren zei bij ons dan altijd ;"prutser"....................... En Michiel en dat soort jongens zijn vreselijk overgewaardeerd.
Geplaatst 14 januari 20205 jr. Overgewaardeerd lijkt me in het geval van Michiel nergens op slaan. Hij zit op Kink FM - dat zich op een klein publiek richt - en krijgt daar vast niet zo'n riant salaris als de Gerard Ekdoms van deze wereld. Maar toegegeven, hij had zich dat citaat niet helemaal letterlijk herinnerd! Hoe schandalig is dat. 🙄
Geplaatst 14 januari 20205 jr. Op 13-1-2020 om 19:58 zei Juul: Gek hee, Poster wordt nergens genoemd. Terwijl daar heeeeeel erg veel werk in at. Bron: Freewave 433
Geplaatst 14 januari 20205 jr. Op 14-1-2020 om 10:38 zei Will Stevens: Overgewaardeerd lijkt me in het geval van Michiel nergens op slaan. Hij zit op Kink FM - dat zich op een klein publiek richt - en krijgt daar vast niet zo'n riant salaris als de Gerard Ekdoms van deze wereld. Maar toegegeven, hij had zich dat citaat niet helemaal letterlijk herinnerd! Hoe schandalig is dat. 🙄 Als ik schrijf overgewaardeerd heb ik het niet over salaris. (maak jij er van). https://synoniemen.net/index.php?zoekterm=overgewaardeerd Op 14-1-2020 om 10:52 zei Bo Lus: Bron: Freewave 433 Ja, leuk hé. Tom die kende al die Nederlandse artiesten nauwelijks. Want hij had niks met Nederlands, wel Engels e.d. En ik uit m'n langere Veronica tijd wel. En....ik nam alles keurig op. En inderdaad de platen op zoeken omdat hij veel platen niet kende of het de goede uitvoeringen wel waren.... Dat deed hij weer niet. En dat is nu net een voorbeeld van dat Tom niet de makkelijkste was, helaas. Vraag mijn "opvolger" bij POSTER maar, Pieter Leen. Die werd later ook aan de kant gezet, helaas. Ik ging andere zaken doen bij de TROS. Zoals de directeur destijds zei:" je moet nu maar eens weg bij dat hHsum 3, naar de andere meer serieuze programma's Verder zijn er nog erg veel andere verhalen, maar het lijkt mij niet zinvol en netjes die nu op te schrijven. Tom was een meer dan prima d.j. en zo moeten wij hem herinneren.
Geplaatst 15 januari 20205 jr. In 2011 heb ik Tom Mulder mogen interviewen voor mijn radioprogramma. Hier is de link naar het bijna een uur durende interview: https://www.gezondheidsnieuwsradio.nl/tom-mulder Groeten van Frank
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.