Geplaatst 26 januari 20187 jr. Op 26-1-2018 om 17:38 zei Vincent: Die is inderdaad nog niet gedaan. Ik heb net de rest uitgewerkt: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Iedereen die heeft meegeholpen bedankt voor het uitzoeken van deze banden. Ik heb hem gedownload en ook beluisterd alleen nog niet uitgewerkt! nog even geduld dus!
Geplaatst 26 januari 20187 jr. Op 26-1-2018 om 17:02 zei bert ree: Op 22-1-2018 om 17:58 zei Jan-Fre: RadioCaroline-1976.05.00-1902-1911-UnknownDJ zou dit Mark Lawrence kunnen zijn? Ja.
Geplaatst 29 januari 20187 jr. Hier gaat ie dan met HK167mei7602. Na wat gerommel in het begin komen we op 3min56sec bij Caroline 192 meter 16 mei 1976 Stuart Russel tot 58min10sec . Vanaf 59min10sec Caroline datum niet bekend Stuart Russel tot 1uur44min. Daarna Tony Allan datum onbekend maar ik vermoed 17 mei Tony heeft het over maandag . Aan het eind nog wat gerommel waar ik geen chocola van kon bakken.
Geplaatst 30 januari 20187 jr. De laatste Stuart Russell en Tony Allan horen bij elkaar. Uitzendtijd is dan ook: 20:17-21:09.
Geplaatst 5 februari 20187 jr. Auteur En het laatste spoor. De 'rommel' heb ik maar weggelaten. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Iedereen bedankt voor het uitzoekwerk!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.