Spring naar bijdragen

RTL langegolf afgelopen donderdag

Featured Replies

Geplaatst

Afgelopen donderdag avond hoorde ik op de langegolf bij RTL France een heel leuk oldies programma. Er werd weinig in gesproken en er was veel muziek.

Ook hoorde ik oude opnames van Wolfman Jack.

Ik herinner me dat ik zoiets al eerder heb gehoord en vraag me af wat voor programma dit is. Ondanks dat ik de Franse taal niet machtig ben is dit heel leuk om naar te luisteren. 

Geplaatst

La Collection Georges Lang

Georges Lang

Dans l’intimité de son studio, notre référence du rock’n’roll et de la pop music, prend les commandes et offre chaque soir ses platines aux incontournables du genre. De 23h à minuit, du lundi au vendredi, Les grandes légendes font vibrer les ondes de RTL.

Deze inhoud is verborgen

Geplaatst
  • Auteur

Heel erg bedankt Robin. Dit is mooie radio. Leuk dat ze als podcasts te downloaden zijn. Maar op langegolf klinkt het nog lekkerder.

Geplaatst

Voor de volledigheid: Georges is al sinds 1973 te horen op RTL met deze programma's (!) In mei bestaat het programma 45 jaar. Volledig gebaseerd op Amerikaanse rock 'n roll radio.  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.