Geplaatst 13 april 20186 jr. 3fm en de ntr hebben alle uitzendingen van ekstra weekend offline gehaald. Nu zag ik dat er op deze site al het een en ander was doorgestuurd, maar dit was vaak via links die al lange tijd zijn verlopen. Nu is dus mijn vraag of iemand nog een lading uitzendingen (het liefst vanaf begin 2013) tot z'n beschikking heeft? Alvast bedankt,
Geplaatst 13 april 20186 jr. Het forum heeft een 'Gerard Ekdom-stack' met een mapje 'Ekstra Weekend'. Hier staan bijna 40 GB aan uitzendingen, veel luisterplezier! drommelaar.stockstorage.com user: radiocafe ww: bloempot Op dezelfde link kan je voorlopig ook het '3fm archief' vinden. user: radiocafe3fm ww: bloempot
Geplaatst 13 april 20186 jr. Geef de link even om het te openen van de site . drommelaar.stockstorage.com is een dode link.
Geplaatst 5 juli 20186 jr. Het lukt mij helaas niet om in te loggen op drommelaar.stackstorage.com met deze inloggegevens. Zijn deze veranderd? Alvast bedankt!
Geplaatst 5 juli 20186 jr. Ja, door iemand die moedwillig de inlog heeft misbruikt. Als admin kunnen herstellen, maar deze persoon heeft ook moedwillig de bestanden van deze ‘user’ gewist. (is uit de logs op te maken) 5 juli 20186 jr. bewerkt door henkjan2016
Geplaatst 22 augustus 20186 jr. Hier lukt het ook niet, iemand die misschien een torrent kan maken? Oid wil heel graag weer Ekstra weekend afleveringen beluisteren!
Geplaatst 6 augustus 20195 jr. Hallo! Is hier al een oplossing voor? Ik ben ook nog op zoek naar een aantal jaargangen Ekstra Weekend. Het is ook mogelijk om een map te delen zonder inloggegevens weg te geven. Selecteer een map binnen je Stack en klik op 'delen'. Alvast bedankt!
Geplaatst 14 augustus 20195 jr. Ik zag dat 3FM inmiddels ook alle samenvattingen van Ekstra Weekend op YouTube eraf heeft gehaald. Is dit toevallig ook verzameld door iemand of dat niet?
Geplaatst 17 augustus 20195 jr. Populair bericht De uitzendingen zijn nog te beluisteren via de omroep website, als je de datum aanpast kun je vrijwel elke uitzending tussen 2009 en 2011 vinden, hier een paar voorbeelden: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren (5 jaar ekstra weekend) Lijst met uitzenddata: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 2007: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 17 augustus 20195 jr. bewerkt door mausie99
Geplaatst 22 november 20195 jr. Via TuneIn zijn nog een aantal uitzendingen richting de laatste te beluisteren
Geplaatst 24 maart 20204 jr. Helaas nergens de volledige marathon uitzending meer te vinden 😞 Wie kan mij helpen?
Geplaatst 21 augustus 20204 jr. Mede dankzij het fantastische werk van mensen op dit forum (waaronder David Peeters) beschik ik over het vrijwel volledige audio- en videoarchief van Ekstra Weekend. Omdat de video's van Ekstra Weekend van YouTube zijn gehaald, en ik die toch wel erg miste, ben ik sinds vorige week bezig om alles weer te uploaden. Alle video's van Ekstra Weekend zijn te zien op het Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 oktober 20204 jr. Hey mannen, Ik zie heel veel losse links e.d. voorbij komen. Is er iemand die het complete archief van ekstra weekend heeft, en zal ik die ergens kunnen/mogen downloaden of streamen ? Alvast heel erg bedankt!
Geplaatst 7 oktober 20204 jr. Na heel wat uurtjes uitzoeken (en wat missende afleveringen van deze site toe te hebben gevoegd) mis ik nog een aantal uitzendingen, kan iemand mij helpen aan: 7 november 2008 14 november 2008 (heb alleen een versie zonder muziek) 21 november 2008 28 november 2008 (heb alleen een versie zonder muziek) 5 december 2008 2 januari 2009 17 juli 2009 Zou er erg blij mee zijn 🙂 7 oktober 20204 jr. bewerkt door tantegreetje
Geplaatst 7 oktober 20204 jr. Op 7-10-2020 om 20:47 zei tantegreetje: Na heel wat uurtjes uitzoeken (en wat missende afleveringen van deze site toe te hebben gevoegd) mis ik nog een aantal uitzendingen, kan iemand mij helpen aan: 7 november 2008 14 november 2008 (heb alleen een versie zonder muziek) 21 november 2008 28 november 2008 (heb alleen een versie zonder muziek) 5 december 2008 2 januari 2009 17 juli 2009 Zou er erg blij mee zijn 🙂 Ik heb je een bericht verstuurd. Kan je niet helpen, maar misschien jij ons wel. 🙏
Geplaatst 9 oktober 20204 jr. David zoekt inmiddels dezelfde zeven uitzendingen als ik 😄. Is er toevallig iemand die deze nog heeft? 9 oktober 20204 jr. bewerkt door tantegreetje
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.