Geplaatst 23 april 20186 jr. Populair bericht Uitgezonden in 1989-1990 door de AVRO: het Steenen Tijdperk, gepresenteerd door Hans Schiffers. 22 afleveringen over de King: Elvis Presley. Voor de liefhebber! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 14 december 20213 jr. Zou iemand deze link nog eens kunnen plaatsen aub ??? 14 december 20213 jr. bewerkt door Jan Bosch
Geplaatst 15 juli 20222 jr. Hallo. Ik zou heel erg graag de Elvis Presley 22 delige radio serie van het Steenen Tijdperk uit 1989 / 1990 willen beluisteren of downloaden. Ik zag dat het hier met een link stond. Is er ook een actuele mogelijkheid?
Geplaatst 16 juli 20222 jr. Populair bericht AVRO-R3-19891002-19900226-HetSteenenTijdperk-Afl.01-tm-22-Elvis Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren groet, Hans
Geplaatst 17 juli 20222 jr. Populair bericht Met cd-labels, een inhoudsopgave per aflevering en zelfs een index op songtitel ! 😀 Wow, wat een service.
Geplaatst 16 januari 20241 jr. Nu ging ik vandaag naar dezelfde uitzendingen op zoek. Mocht iemand nog een link willen plaatsen voor deze download zou leuk zijn. Groetjes John
Geplaatst 17 januari 20241 jr. Op 16-1-2024 om 18:12 zei JohnEr: Nu ging ik vandaag naar dezelfde uitzendingen op zoek. Mocht iemand nog een link willen plaatsen voor deze download zou leuk zijn. Groetjes John Welkom, vertel eens iets over jezelf en wat je met radio en/of Elvis hebt? Edwin
Geplaatst 17 januari 20241 jr. Hoi Edwin. Ben 50 jaar en heb ooit deze uitzendingen gehoord op de radio in mijn jonge jaren. Altijd gedacht die wil ik nog wel eens terughoren. Nu ik momenteel ff thuis zit moest ik er weer aan denken om het als podcast te luisteren. Zo kwam ik hier op de site. Kan het elders nergens vinden behalve deel 1 op YouTube. Elvis altijd leuk gevonden en hou van muziek biografieën in het algemeen. Daarom dacht ik probeer het eens hier. Groetjes John
Geplaatst 17 januari 20241 jr. Populair bericht hallo john dit is wat ik heb mischie kan je er iets mee Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het Steenen Tijdperk - Elvis Presley (CD-labels).pdf Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren tracklist.txt Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren tracklist-index.txt Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 01.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 02.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 03.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 04.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 05.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 06.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 07.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 08.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 09.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 10.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 11.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 12.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 13.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 14.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 15.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 16.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 17.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 18.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 19.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 20.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 21.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het steenen tijdperk deel 22.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het SteenenTijdperk-Afl.01-Elvis-Index CD Labels.pdf Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren All 26 files
Geplaatst 18 januari 20241 jr. Hoi Johnterp, ik heb het kunnen downloaden en ben er superblij mee. Heel erg bedankt voor de moeite en hartelijke groeten. JohnEr
Geplaatst 6 februari6 feb Op 17-1-2024 om 19:13 zei johnterp: Hoi John, nieuwe klant 😉 Ik ben net een doos cassettes aan het digitaliseren dus een download zou me veel tijd schelen. Alleen lijken de afleveringen niet compleet te zijn, afl. 2 geeft bv een foutmelding. Zou er nog een mogelijkheid zijn om de hele serie te downloaden? Veel dank alvast, Jack
Geplaatst 6 februari6 feb Dank John super gave opnames . Helaas zijn er maar 2 delen te downloaden in dit pakket deel 1 en 3 .... 6 februari6 feb bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 10 februari10 feb Dag @jhvdheuvel, @Hans Hendriksof @johnterp Ook ik zou de gehele serie nogmaals willen beluisteren.. Nostalgie ten top! Kunnen de downloads nog eens worden gepost? Mijn dank is groot! 10 februari10 feb bewerkt door LyZ
Geplaatst 11 februari11 feb Populair bericht *) op verzoek: AVRO-R3-19891002-19900226-HetSteenenTijdperk-Afl.01-tm-22-Elvis Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren groet, Hans
Geplaatst 11 februari11 feb Op 11-2-2025 om 08:48 zei Hans Hendriks: *) op verzoek: AVRO-R3-19891002-19900226-HetSteenenTijdperk-Afl.01-tm-22-Elvis Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren groet, Hans Je bent de beste Hans! Geweldig bedankt! Kunnen de bandjes in 1x naar de kringloop. Tenzij er hier nog liefhebbers zijn? 😉
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.