Geplaatst 27 mei 20186 jr. We gaan verder met januari 1980. Ook nu weer de vraag of jullie deze opnames willen controleren op datering. Nieuwjaarsdag: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 27 mei 20186 jr. Op 27-5-2018 om 05:57 zei Vincent: We gaan verder met januari 1980. Ook nu weer de vraag of jullie deze opnames willen controleren op datering. Nieuwjaarsdag: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dit is als ik me niet vergis Richard Thompson tussen 9 en 10u Benelux, 8 en 9u Britse tijd
Geplaatst 27 mei 20186 jr. Op 27-5-2018 om 05:57 zei Vincent: We gaan verder met januari 1980. Ook nu weer de vraag of jullie deze opnames willen controleren op datering. Nieuwjaarsdag: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dit zou het uur zijn van 1000-1100 onderbroken door technical difficulties
Geplaatst 27 mei 20186 jr. Op 27-5-2018 om 14:13 zei bart lapiere: Dit zou het uur zijn van 1000-1100 onderbroken door technical difficulties Inderdaad
Geplaatst 27 mei 20186 jr. Op 27-5-2018 om 05:57 zei Vincent: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren dit is Will Luikinga, maar dit is hoogstwaarschijnlijk een herhaling van het programma van 25 december 79
Geplaatst 27 mei 20186 jr. Will Luikinga is een herhaling van 24 december '79. Op de 25e was er een speciaal kerstprogramma. Op 31 december '79 was er ook al een herhaling van voor de kerst te beluisteren.
Geplaatst 3 juni 20186 jr. Auteur Bedankt voor alle aanvullingen, zijn verwerkt. De volgende serie: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 10 juni 20186 jr. Auteur De volgende serie: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 17 juni 20186 jr. Auteur We gaan verder: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 24 juni 20186 jr. Auteur En de volgende serie. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 24 juni 20186 jr. Op 24-6-2018 om 05:27 zei Vincent: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Is niet gangboord, is eerste uur van Engelse service 1700-1800 UK time, 1800-1900 CET
Geplaatst 25 juni 20186 jr. Op 24-6-2018 om 05:27 zei Vincent: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Pour les émissions en français ça doit être Dominique Vaudrin, je pense. Als ik me niet vergis wordt Dominique zijn familienaam met een D in het midden geschreven. Hij bedankt ook Paul de Wit, Rob Hudson en Ad Roberts in dit programma, waarschijnlijk niet wetende dat de eerste twee al weg waren.
Geplaatst 25 juni 20186 jr. Op 25-6-2018 om 13:53 zei bellatrix: Tout à fait, c'est bien Dominique Vautrin with a "T"😉 Blijkbaar toch met een T.
Geplaatst 30 juni 20186 jr. Auteur Ik begin toch te twijfelen. Ooit hebben we, gestart in de zeezender nieuwsgroep, de namen van alle zeezender medewekers. Het resultaat hiervan is terug te vinden op Radiopedia. Ik kijk net en zie dat daar de naam met een D wordt geschreven: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dit komt ergens vandaan. Iets om uit te zoeken. De volgende serie. Een bijna complete dag. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 30 juni 20186 jr. Op 30-6-2018 om 05:59 zei Vincent: Ik begin toch te twijfelen. Ooit hebben we, gestart in de zeezender nieuwsgroep, de namen van alle zeezender medewekers. Het resultaat hiervan is terug te vinden op Radiopedia. Ik kijk net en zie dat daar de naam met een D wordt geschreven: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dit komt ergens vandaan. Iets om uit te zoeken. Misschien uit de Veronica?
Geplaatst 30 juni 20186 jr. Op 30-6-2018 om 08:03 zei thijs5326: Misschien uit de Veronica? Dan houden we het op een D. Bedankt Thijs.
Geplaatst 30 juni 20186 jr. Geen twijfel om te hebben, met een T Juist zoeken naar Dominique VAUTRIN op Google, geboren in Bourbourg Frankrijk en nu werkt in Guadeloupe Éric C. Ook oud medewerker van WLS Int , Skyrock
Geplaatst 1 juli 20186 jr. Op 30-6-2018 om 19:08 zei erco59: Geen twijfel om te hebben, met een T Juist zoeken naar Dominique VAUTRIN op Google, geboren in Bourbourg Frankrijk en nu werkt in Guadeloupe Éric C. Ook oud medewerker van WLS Int , Skyrock onze vrienden in Noord Frankrijk zeggen met een T. Dus we hebben het in België en Nederland altijd verkeerd voorgehad.
Geplaatst 8 juli 20186 jr. Auteur De volgende serie: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 9 juli 20186 jr. deze had ik nog staan Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 9 juli 20186 jr. Ik heb even kort geluisterd, is dit non-stop? Hoor rond 14. een spot die denk ik is ingesproken door Marc Jacobs. Aan het eind lijkt hij wel erg op Tom Mulder.
Geplaatst 15 juli 20186 jr. Auteur Een bijna complete dag: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 15 juli 20186 jr. Op 15-7-2018 om 06:44 zei Vincent: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dit is een studio opname van 17-10-1979. De hittip van Jeroen is van Corrie Daye en 't is van een woensdag.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.