Geplaatst 29 mei 20186 jr. Op 29-5-2018 om 21:16 zei Sapuripong: Mooi zo! Maarrr, hoe bedoel je dat eigenlijk? Wim Pixeldra kan ik nooit beluisteren op mijn iPad...
Geplaatst 14 juni 20186 jr. Op 29-5-2018 om 21:22 zei thijs5326: Pixeldra kan ik nooit beluisteren op mijn iPad... Ook niet als je het download?
Geplaatst 15 juni 20186 jr. Auteur Op 14-6-2018 om 23:39 zei PowerMusic: Ook niet als je het download? Nee, ook niet.
Geplaatst 15 juni 20186 jr. Op 15-6-2018 om 06:11 zei thijs5326: Nee, ook niet. Wat gek! je zou het gewoon moeten kunnen afspelen via de iTunes app. Ik ga het is even testen of het mij wel lukt. Kom er dus op terug.
Geplaatst 16 juni 20186 jr. Op 15-6-2018 om 18:09 zei PowerMusic: Wat gek! je zou het gewoon moeten kunnen afspelen via de iTunes app. Ik ga het is even testen of het mij wel lukt. Kom er dus op terug. Ok! Het is mij gelukt geluid af te spelen via pixeldrain. Heb dit op 2 ,manieren getest via een wat oudere iPad 2 en via mijn iPhone 7. Via de iPhone heb ik eerst het bestand via de firefox app gedownload en via de bestanden app opgezocht als je op het bestand tikt kun je het naar verschillende apps kopiëren/delen. Ik heb hem in notities gezet. Als je dan naar notities gaat dat vind je het bestand terug met een afspeel knop er op tikken en hij speelt het bestand keurig af. Op mijn iPad 2 lukte het downloaden niet maar het afspelen rechtstreeks van de pixeldrain pagina wel! Met safari ging dit niet zo makkelijk maar met firefox ging dit prima. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Geplaatst 16 juni 20186 jr. Auteur Dankjewel Ed. Zodra ik tijd heb ga ik het proberen. Kon je het hele programma beluisteren of stopte het na een paar minuten? Gr.thijs Ik heb geprobeerd om Firefox te downloaden, maar toen kreeg ik deze melding Kan ik dat gewoon doen?
Geplaatst 16 juni 20186 jr. Op 16-6-2018 om 17:57 zei thijs5326: Dankjewel Ed. Zodra ik tijd heb ga ik het proberen. Kon je het hele programma beluisteren of stopte het na een paar minuten? Gr.thijs Ik heb geprobeerd om Firefox te downloaden, maar toen kreeg ik deze melding Kan ik dat gewoon doen? Ja hoor kan je gewoon doen. Mijn iPad is zo oud dat ik een oudere versie van firefox moest downloaden! Succes! In safari speelt ie heel vaak maar een klein stukje af zelfs op mijn iMac wat dan helpt is de pagina opnieuw herladen/vernieuwen via het ronde pijltje in de browser. met firefox had ik dat niet.
Geplaatst 17 juni 20186 jr. Hoe oud is je iPad eigenlijk? Je kan proberen een oudere versie van firefox uit de App Store te installeren dat lukte bij mij ook!
Geplaatst 17 juni 20186 jr. Auteur Op 17-6-2018 om 19:19 zei PowerMusic: Hoe oud is je iPad eigenlijk? Je kan proberen een oudere versie van firefox uit de App Store te installeren dat lukte bij mij ook! De (mini)iPad is "pas" 3 jaar oud. Welke versie moet ik dan installeren?
Geplaatst 17 juni 20186 jr. Als ik de info die ik heb gevonden moet geloven dan zou je iOS 11,4 moeten kunnen installeren! https://www.iculture.nl/ios/versies/ hier kun je het zelf checken. Bij instellingen, algemeen, info kun je zien welke iPad versie je hebt.
Geplaatst 17 juni 20186 jr. Auteur Op 17-6-2018 om 20:54 zei PowerMusic: Als ik de info die ik heb gevonden moet geloven dan zou je iOS 11,4 moeten kunnen installeren! https://www.iculture.nl/ios/versies/ hier kun je het zelf checken. Bij instellingen, algemeen, info kun je zien welke iPad versie je hebt. Deze versie heb ik:
Geplaatst 17 juni 20186 jr. Ik denk dat je toch moet proberen een oudere versie van firefox of misschien een andere browser te installeren. Op mijn iPad ging dit bijna automatisch. ik werd meteen doorgelinkt naar een oudere versie! En verder wil vernieuwen van de pagina in Safari ook nog wel eens helpen. Ik hoop toch dat ik je enigszins heb kunnen helpen.
Geplaatst 18 juni 20186 jr. Auteur Op 17-6-2018 om 23:24 zei PowerMusic: Ik denk dat je toch moet proberen een oudere versie van firefox of misschien een andere browser te installeren. Op mijn iPad ging dit bijna automatisch. ik werd meteen doorgelinkt naar een oudere versie! En verder wil vernieuwen van de pagina in Safari ook nog wel eens helpen. Ik hoop toch dat ik je enigszins heb kunnen helpen. Het vernieuwen van de pagina helpt ook niet, maar zoals je weet ben ik een totale digibeet. Met jouw tips ben ik zeker blij en ga ik met een "deskundige" in overleg. Bedankt voor je hulp en ik hou je op de hoogte. Gr.thijs
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.