Geplaatst 29 juni 20186 jr. Van mono stereo maken, kan niet zeg ik en misschien vele met mij, nou kijk en luister hier maar eens: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En hier de versie van Venus van Shocking Blue die stukken beter is als de door Ad Bouwman bijeen verzamelde stereo stukjes en daar een geheel van heeft gemaakt. Hier meer informatie; Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet Nico.
Geplaatst 6 juli 20186 jr. Een jaar geleden ben ik ook bezig geweest met speciale software om mono muziek uit elkaar te peuteren. Het werkt inderdaad. Je wilt echter niet weten hoeveel werk het is. Uiteindelijk ben ik er maar mee gestopt. Misschien als ik over 9 jaar met pensioen ga dat ik er mee verder ga. Nu even niet.
Geplaatst 27 januari 20196 jr. Nog even een schop omhoog ..... Laatst ben ik bezig geweest met Why can't we live together van Timmy Thomas. Het was een heel gedoe om daar wat van te maken. Uiteindelijk toch nog een acceptabel resultaat kunnen boeken. Ik heb hem al geruime tijd op YouTube staan : Helaas drukt YouTube de kwaliteit wat terug. Wie hem in betere kwaliteit wil hebben kan even een berichtje sturen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.