Geplaatst 17 augustus 20186 jr. Ik moet dit beschrijven. Maar wie is dit? "Ik hou zo veel van jou Kleine Veronica" Het is een heel klein stukje van 23" Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 17 augustus 20186 jr. Juul, ik pluk dit van het internet: ''1963: Hoe Heet Je? / Kleine Veronica - Bob van Berkel met Koor en Orkest. In 1963 werd deze single uitgebracht op het Imperial platenlabel. Eind september 2012 kwam Juul Geleick het nummer tegen bij het beluisteren van een oud programma.'' (( Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren )) Is dit wat je zoekt?
Geplaatst 17 augustus 20186 jr. Deze plaat heb je hier eerder zelf aangeboden Juul. Je had hem uit een programma geknipt. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Martin
Geplaatst 19 augustus 20186 jr. Auteur Heren, ik mis ook wel eens wat, het zal de leeftijd zijn. denk (hoop) ik.
Geplaatst 19 augustus 20186 jr. Op 19-8-2018 om 10:39 zei Juul: Heren, ik mis ook wel eens wat, het zal de leeftijd zijn. denk (hoop) ik. Het is je vergeven, Juul! 😊
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.