Geplaatst 18 augustus 20186 jr. Met dank aan Stichting Norderney - Juul Geleick, Ad Bouman Volgens mij klopt de titel niet als ik het intro zo hoor. Deze is uit 1964 - Alle remmen los FlashBack Cees van Zijtveld 01 01 1966 2300 2400 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ter beschikking gesteld door de Stichting Norderney hoor je in het programma Geweldig dat dit mogelijk is geweest Radio Veronica Radiodrama Klaas Vaak 11 07 1973 0100 0200 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 18 augustus 20186 jr. Ja, dat komt door degene die het van de stream heeft opgenomen............
Geplaatst 18 augustus 20186 jr. Heerlijk programma met Cees geniet er van nu net na me werkdag . Voetjes van de vloer dus . Alleen jammer dat het twee keer dezelfde halve opname is van slechts 30 minuten aan elkaar. Hier dus het programma van een uur . Met dank aan stichting Norderney . Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 18 augustus 20186 jr. Op 18-8-2018 om 10:36 zei Juul: Ja, dat komt door degene die het van de stream heeft opgenomen............ Denk je echt dat ze op de stream niet hebben geweten dat dit 2 x een half programma was Juul . Ik heb mijne ook van de stream maar dan wel in het geheel .
Geplaatst 18 augustus 20186 jr. Ja, ik weet niet precies wat Ad gedaan heeft en al helemaal niet wat degene gedaan heeft die het opgenomen heeft. "Alle remmen los" door Cees komt mij ook vreemd voor.................. En de programma's die ik ge-edit heb, zijn niet bewaard. Ik vind ze hoe dan ook niet zo erg interessant omdat het edit's zijn. En als jij ze van de stream hebt is het OK. Maar ik begrijp van de titel "Flashback" dat ze destijds van Radio 192 opgenomen zijn. En zo te horen is dat ook zo. Want op de stream hoeft de reclame er niet uit. Zo zit het in ons archief. ©Stichting Norderney.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.