Geplaatst 22 augustus 20186 jr. Is er iemand die in het bezit is van de zee zenderspecial 1970-1974 (13 delen) uit 2010 samenstelling Oeds Jan Koster en deze hier wil uploaden. Groet Henk.
Geplaatst 22 augustus 20186 jr. Is te vinden op Youtube Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 22 augustus 20186 jr. Oh ik lees op Youtube dat de meeste delen geblokkeerd zijn. Ik heb zelf ook deel 5 niet. de rest staat hier: deel 1: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deel 2: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deel 3: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deel 4: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deel 5: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren (geblokkeerd) deel 6: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deel 7: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deel 8: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deel 9: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deel 10: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deel 11: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deel 12: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deel 13: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 22 augustus 20186 jr. Auteur Dag Victor bedankt voor de uploads,op Youtupe zijn inderdaad de meeste delen geblokkeerd maar wie weet komt deel 5 nog boven water. Als je zelf iets zoekt hoor ik het graag. Groet Henk.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.