Geplaatst 25 september 20186 jr. Op 25-9-2018 om 14:14 zei Vincent: Met hierin de laatste persoonlijke hittip van Paul de Wit bij Radio Caroline. Geflopt plaatje in Nederland, maar ook in de USA. Heel klein hitje in Engeland. Wel in dit lijstje. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 september 20186 jr. Auteur 26 september 1979 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 september 20186 jr. Op 25-9-2018 om 05:15 zei bart lapiere: Richard Thompson zegt in deze opname wednesday. Aangezien rond eind oktober veel dagprogrammas door de Engelse dj's gemaakt werden, denk ik aan 24-10-1979. Het fragment begint met 2 minuten Delmare met Johan Rood waarschijnlijk wel 25 september, want een maand later was het al stil op 192. Op Delmare draaide wel een spot waar Richard optrad. Datum voor Caroline kan moeilijk 25 september zijn daar er al een programma te horen is vandaag op hetzelfde uur met Paul de Wit...
Geplaatst 27 september 20186 jr. Auteur Op 25-9-2018 om 05:15 zei bart lapiere: Richard Thompson zegt in deze opname wednesday. Aangezien rond eind oktober veel dagprogrammas door de Engelse dj's gemaakt werden, denk ik aan 24-10-1979. Ik ga met je mee. Zeker ook omdat er van deze opname gedateerd 24/10 een langere uitvoering aanwezig is. Deze komt volgende maand online. 27 september 1979 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 september 20186 jr. Auteur Geen opnames van 28 september 1979. 29 september 1979 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 september 20186 jr. Dag Vincent Dank voor deze downloads. Helaas kan ik de tweede pagina weer niet openen. Grtjes Marnik. Met dit bericht te posten lukte het wel 😀😀
Geplaatst 30 september 20186 jr. Auteur Op 29-9-2018 om 05:19 zei marnik: Helaas kan ik de tweede pagina weer niet openen.😀 De laatste dagen komt dit vaker voor. Vernieuwen van de pagina is voorlopig de oplossing. Helaas geen opnames van 30 september 1979. Als afsluiter drie opnames zonder datum: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 30 september 20186 jr. Dag Vincent , Ik zal hier in het vervolg gewoon met de hoofdletter M drukken en dan kom ik op pagina 2. Mijn excuses voor het ongemak. Grtjes Marnik
Geplaatst 30 september 20186 jr. Auteur Op 30-9-2018 om 10:15 zei marnik: Mijn excuses voor het ongemak. Ligt niet aan jou hoor. Ik heb er zelf ook last van.
Geplaatst 1 oktober 20186 jr. MiAmigo-19780900-1500-1600-NicoVanDerStee-Nonstop-Flashbackshow-Nonstop-studio The tape number is 224. Therefore it is 19th. Nonstop Flashback Show is Saturday. So the date of this should be 19th August 1978 1400-1500 Nonstop Flashback Show (studio recording) Groetjes John Coole
Geplaatst 1 oktober 20186 jr. De persoonlijke top 10 moet van 16 oktober 1978 zijn. Ton zegt dat het zijn laatste maandag is, "zondag neem ik afscheid". De andere Flashbackshow is niet door aanwijzingen te dateren (door mij). Enige aanknopingspunt: het is de eerste Flashbackshow met Nico.
Geplaatst 2 oktober 20186 jr. Op 29-9-2018 om 03:59 zei Vincent: Geen opnames van 28 september 1979. 29 september 1979 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren reclame voor Stimorol, dat heeft ook maar kort geduurd. Als je Stimorol uitdeelt tijdens een drive-in show, wil geen enkele zaaluitbater die drive in show nog in zijn zaal.... overal plakt het spul....
Geplaatst 6 februari 20196 jr. Auteur En nog een programma uit september 1979: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Opname uit het archief van Ton van Draanen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.