Geplaatst 14 september 20186 jr. Hallo, Ik weet niet of er hiervoor reeds en thread bestaat, maar, bij de een of andere radio-evenement (Top 2000, Radio Mi Amigo40,...) neem ik op mijn PC de stream op via een of andere audio recorder software op om deze programma's later terug te kunnen beluisteren. Probleem is dat de stream soms uitvalt tijdens mijn afwezigheid en ik hierdoor lange stiltes opneem. Bestaat er ergens een software die de stream automatisch weer opstart en dit blijft doorproberen totdat de stream weer functioneert aub ? Ik hoop verstaanbaar te zijn. Groeten, Frederic
Geplaatst 14 september 20186 jr. Streamwriter doet dat. Die blijft voor een geruime tijd (wat je volgens mij kan instellen) proberen de stream weer op te pakken.
Geplaatst 14 september 20186 jr. Auteur Op 14-9-2018 om 18:30 zei musicmaster40: Streamwriter doet dat. Die blijft voor een geruime tijd (wat je volgens mij kan instellen) proberen de stream weer op te pakken. Inderdaad : standaard 100 verbindingspogingen om de 5 seconden die je kunt aanpassen. Puik programmaatje. Dank je wel musicmaster.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.