Geplaatst 8 november 20186 jr. Is dit zo uniek? Kwam dit tegen op Marktplaats,en er werd aardig op geboden.
Geplaatst 8 november 20186 jr. Ja, maar ik vind het een beetje privé. Ik was samen met Sytze de technicus. Ik heb er nog zo'n stuk of 5 hier............. Er zijn er 100 gemaakt. Meer info: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Op 8-11-2018 om 14:28 zei mart538: Is dit zo uniek? Kwam dit tegen op Marktplaats,en er werd aardig op geboden. Ik kom nooit op MP, maar geef eens een link.
Geplaatst 8 november 20186 jr. Op 8-11-2018 om 18:05 zei Juul: Ja, maar ik vind het een beetje privé. Wat een gelul zeg, het is destijds toch openbaar gemaakt? Er staat me vaag bij dat we deze discussie lang geleden ook al eens hebben gehad.
Geplaatst 8 november 20186 jr. Auteur Op 8-11-2018 om 18:05 zei Juul: Ja, maar ik vind het een beetje privé. Ik was samen met Sytze de technicus. Ik heb er nog zo'n stuk of 5 hier............. Er zijn er 100 gemaakt. Meer info: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik kom nooit op MP, maar geef eens een link. De Singel is verkocht,dus geen link meer.
Geplaatst 8 november 20186 jr. waar is het dan openbaar gemaakt Harm Kan mij er niets van herinneren......... "En wat doe je boos, zit het een beetje tegen allemaal?" Op 8-11-2018 om 18:50 zei mart538: De Singel is verkocht,dus geen link meer. Ik denk dat Harm, em gekocht heeft............hi
Geplaatst 8 november 20186 jr. Ja Juul, het zit me allemaal een beetje tegen. Als het een privé persing is geweest heb ik natuurlijk niets gezegd... En nee, ik heb hem niet gekocht!
Geplaatst 8 november 20186 jr. Mooi zo, Ja het was een privé persing, door Negram, zoals ik schreef van 100 ex. Dus 1 van die 100 mensen verkoopt 'em nu. Ik ben benieuwd voor hoeveel zo'n ding nu weggaat. Dat weer wel. "wat moet je d'r mee en wat heb je d'r aan" Mijn moeder zei wel eens ;"onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers".......... En jij Harm, sterkte, maak een mooi laatste uur en ga de lucht uit en geniet !
Geplaatst 9 november 20186 jr. Ruud, effe lezen. IK schreef maak een laatste uur. Harm schreff daar niks over. Juul
Geplaatst 9 november 20186 jr. Op 9-11-2018 om 18:04 zei Harm ten Brink: Als ik al zou stoppen dan komt er zeker geen laatste uur! Er komt altijd een laatste uur...……….
Geplaatst 9 november 20186 jr. Op 9-11-2018 om 22:23 zei Albatrosstudio: Er komt altijd een laatste uur...………. En dan nog enkele minuten..........
Geplaatst 10 november 20186 jr. Op 8-11-2018 om 18:23 zei Harm ten Brink: Wat een gelul zeg, het is destijds toch openbaar gemaakt? Er staat me vaag bij dat we deze discussie lang geleden ook al eens hebben gehad. Harm ik geef je gelijk. Ze doen of het hun prive spullen zijn er is geen prive bestanden meer. Als je goed kijk ze halen de spullen van veel Offshore sits af en doen of het hun spullen zijn. Ik heb zat spullen die zelf heb opgenomen uit de zeezender tijd. Ik sta achter je Harm
Geplaatst 10 november 20186 jr. Heren, Ik begrijp inmiddels dat het om een privé persing gaat. De contacten destijds met platenmaatschappijen waren zó hecht dat dat niet ongebruikelijk was. En strikt genomen heeft deze persing dus helemaal niets met de zeezender te maken. Het is hoogstens een curiositeit, niets meer en niets minder.
Geplaatst 10 november 20186 jr. Op 9-11-2018 om 17:03 zei ruudam: Ik begin juist weer, even dan. Vandaag toevallig? Ik zie berichten over 1584 vanaf Utrecht voorbij komen.
Geplaatst 10 november 20186 jr. Ja vandaag. Tot zo lang het duurt, want je weet het, de wegen van AT zijn ondoorgrondelijk. Was wel even stil vanwege computerprogrammaatjes die hun eigen weg gaan, maar ook weer opgelost. Geniet ervan, zolang het kan.
Geplaatst 10 november 20186 jr. Op 10-11-2018 om 15:10 zei Harm ten Brink: Heren, Ik begrijp inmiddels dat het om een privé persing gaat. De contacten destijds met platenmaatschappijen waren zó hecht dat dat niet ongebruikelijk was. En strikt genomen heeft deze persing dus helemaal niets met de zeezender te maken. Het is hoogstens een curiositeit, niets meer en niets minder. Kijk, jij snapt het Harm ! Juul Op 10-11-2018 om 17:01 zei ruudam: Ja vandaag. Tot zo lang het duurt, want je weet het, de wegen van AT zijn ondoorgrondelijk. Was wel even stil vanwege computerprogrammaatjes die hun eigen weg gaan, maar ook weer opgelost. Geniet ervan, zolang het kan. Als je niet beter weet en je leest de kop van dit bericht ( Lex ) lijk het wel dat Lex binnnkort bij radio Paradijs gaat presenteren....... Is het niet handig om er een nieuw rubriekje van te maken ? "Radio Paradijs vanuit Utrech.........."misschien.
Geplaatst 10 november 20186 jr. Op 10-11-2018 om 18:22 zei Juul: Als je niet beter weet en je leest de kop van dit bericht ( Lex ) lijk het wel dat Lex binnnkort bij radio Paradijs gaat presenteren....... Is het niet handig om er een nieuw rubriekje van te maken ? "Radio Paradijs vanuit Utrech.........."misschien. Lex is meer dan welkom.... Er zijn al 2 nieuwe rubriekjes over Paradijs, dus de moderator mag het daarnaar verplaatsen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.