Spring naar bijdragen

REM - Noordzee 02 121 964 Ben Zwaan

martinja

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Prachtig.

Ik heb ongeveer twee jaar heel plezierig met Ben Zwaan gewerkt op de sportafdeling van radio West. Dat was de periode 1992-1994. Zie foto met ploeg die de berichtgeving over de Olympische Spelen Barcelona 1992 deed.

Daarvoor kwam ik Ben af en toe tegen op de Sportafdeling van de NCRV. Hij was daar redacteur en ik bracht gemaakte interviews.

Ik wist toen nog niet dat hij ooit voor radio Noordzee had gewerkt, maar het kwam toevallig ter sprake toen ik Bert Wijfjes van radio Oost had gesproken (oftewel Bert Bennett van Mi Amigo). Toen het gesprek over de zeezenders ging liet Ben zich ontvallen ooit voor radio Noordzee van het REM eiland gewerkt te hebben.

Heb hem toen het naslagwerk van 'Van REM naar TROS' van 'de Goeroe' laten lezen. Vond hij erg  zeer interessant.

Het enige wat hij over die periode zei is dat het erg veel improviseren was, maar wel erg leuk daar in Amsterdam. De periode was maar heel kort, dus echt bepalend voor zijn verdere loopbaan is het niet geweest.

Ben is nu 74 jaar en woont in Den Haag. Twee jaar geleden was er nog een Reünie van oud-medewerkers. Bijgaand dus ook een actuelere foto van Ben Zwaan.

Salut

Leendert

IMG_7405.jpg

radio West Sportteam 1992.jpg

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.