Geplaatst 31 december 20186 jr. Van de Golden Radio NL server - opname: Jean-Pierre Legein Monique - 19841217 - 1000-1200 - Rob Harthold Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 januari 20196 jr. Op 31-12-2018 om 07:38 zei martinja: Monique - 19841217 - 1000-1200 - Rob Harthold Een collector's item. Rob presenteerde met tegenzin. Hij was aangenomen als nieuwslezer, maar de Engelsen wilden geen vijf Nederlanders aan boord hebben. Dus moest Rob nieuws lezen en presenteren. Rob Harthold (echte naam: Rob van den Bosch) bleef zeer kort aan boord. Hij kwam van de Amsterdamse piraat radio Unique en beschikte over een grote muziekkennis opgedaan bij zijn voormalige werkgever platenmaatschappij Emi-Bovema. Bij radio Monique stond hij op zijn strepen over de lengte van zijn verblijf aan boord. Rob dacht dat een zendschip kon worden bereikt met het spoor , maar op zee is er geen spoorboekje over aankomst en vertrek. Dus hij bleef wel eens langer dan afgesproken en dan raakte hij in de 'stress'. Deze situatie beviel hem niet en hij verliet daarom al spoedig de Ross Revenge. Het boordleven vond hij ook maar niets. Rob was een stadsmens en wilde naar de kroeg en theater. Ik vond hem soms wat 'drammerig' ,maar had geen persoonlijke problemen met hem. Heb ooit een foto van hem genomen, maar kan deze niet meer zo snel vinden. Rob Olthof heeft deze foto gekregen om te laten publiceren in het FRM. Rob Harthold leefde als een sfinx aan boord en wilde niet graag op de foto. Hij overleed in maart 2013 aan de gevolgen van een hersenbloeding. Salut Leendert
Geplaatst 1 januari 20196 jr. Rob Harthold zat z'n eerste periode tot 31-12-1984 aan boord en z'n tweede periode van 5-7-1986 tot 19-7-1986. Verder kom ik hem niet tegen in mijn "archief". Gr.thijs
Geplaatst 2 januari 20196 jr. Op 1-1-2019 om 17:53 zei Leendert Vingerling: Heb ooit een foto van hem genomen, maar kan deze niet meer zo snel vinden. Rob Olthof heeft deze foto gekregen om te laten publiceren in het FRM. Foto van Rob Harthold gevonden. Genomen in de mess room van de Ross Revenge in december 1984. Salut Leendert
Geplaatst 20 januari 20196 jr. Hi, is het mogelijk deze te reposten? Ik zag dat een aantal files op WeTransfer was gezet, die zijn verlopen. Vooral naar deze met Rob Harthold ben ik nieuwsgierig, juist vanwege zijn Unique-connectie. Verder ben ik meer van de Monique- dan van de Mi-Amigo generatie, dus juist aan deze periode heb ik dan weer goede herinneringen...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.