Geplaatst 19 januari 20196 jr. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Mi-Amigo - 19790701 - 1115-1200 - Laatste Testuitzending [Matig] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 19 januari 20196 jr. Auteur Snel dat je dat opmerkt - fijn - als je weet wanneer graag. Zeer bedankt. Ik wacht ff op de reactie(s)
Geplaatst 19 januari 20196 jr. Beste Martinja, Ik denk dat de datum 1-7-1979 moet zijn. Op die datum om 12 uur 's middags begon Mi Amigo met zijn uitzendingen vanaf de Magdalena. Dit zal dan het laatste testprogramma zijn voor de betreffende start. Ik meen ook de tune te beluisteren, die Mi Amigo gebruikte voor haar uitzendingen vanaf de Magdalena. Met vriendelijke groet, Gerard
Geplaatst 19 januari 20196 jr. Auteur Zeer bedankt Gerard - dan zal het wel niet goed leesbaar zijn geweest op de doos waarvan Jean-Pierre het opgenomen heeft. Ik heb het veranderd in dit bericht en ook op de server bij ons. Ik had de opname nog niet, dus ik ga 'm straks of morgen es beluisteren. Groetje, Martin
Geplaatst 19 januari 20196 jr. op 1 juli 79 begon om 12u Ton Schipper (band-, maar wie was de stem van het eerste Radio Mi amigo nieuws toen? ... met radio Mi amigo is de Beneluxradio herboren...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.