Geplaatst 31 januari 20196 jr. Ik zet nog al veel mp3 muziek op usb sticks voor in de vrachtwagen. Nu heb ik vaak het probleem dat er erg veel volume verschil zit in de diverse mp3 bestanden. Weet iemand een programma voor apple macbook pro waar mee je dit verschil recht kan trekken?
Geplaatst 31 januari 20196 jr. Andre het is er wel. Ik heb het wel eens gebruikt maar kan het niet meer vinden hier op m'n MAC. En.......ik weet ook niet meer hoe het heet. Kortom, aan mijn reactie heb je dus niks. Een paar minuten later: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En volgens mij werkt het zonder serienummer. Vanaf sys OSX 10.7 en hoger........ En anders via Google zoeken op "normalizer"
Geplaatst 31 januari 20196 jr. Op 31-1-2019 om 20:44 zei andre ph5c: Ik zet nog al veel mp3 muziek op usb sticks voor in de vrachtwagen. Nu heb ik vaak het probleem dat er erg veel volume verschil zit in de diverse mp3 bestanden. Weet iemand een programma voor apple macbook pro waar mee je dit verschil recht kan trekken? Probeer Audacity dat is een gratis audio editor for mac en windows.
Geplaatst 3 februari 20196 jr. Even Googlen op "mp3 level normalize" en je krijgt diverse programma's te zien.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.