Geplaatst 25 augustus 20195 jr. Ik heb even een van mijn eigen links getest en deze is gewoon te downloaden. Dus misschien ligt het aan de (nieuwe)links.
Geplaatst 25 augustus 20195 jr. Powermusic, Ik heb pixeldrain.com veranderd in pixeldra.in bij de links maar dat helpt ook niet. Rob
Geplaatst 25 augustus 20195 jr. Op 25-8-2019 om 16:29 zei RobMesander: Powermusic, Ik heb pixeldrain.com veranderd in pixeldra.in bij de links maar dat helpt ook niet. Rob Hoi Rob, om welke links gaat het precies? Dan kan ik even kijken of ik het probleem ook heb.
Geplaatst 25 augustus 20195 jr. Deze bijvoorbeeld, Top 40 die hier ook gedeeld wordt: https://pixeldrain.com/u/0d9n8UgX
Geplaatst 25 augustus 20195 jr. Er is een andere onhebbelijkheid bij Pixel opm dit moment. ( zo-avond 25aug). Als je en file upload dan blijft ie maar steeds opnieuw dat bestand uploaden.............
Geplaatst 25 augustus 20195 jr. Op 25-8-2019 om 19:13 zei Juul: Er is een andere onhebbelijkheid bij Pixel opm dit moment. ( zo-avond 25aug). Als je en file upload dan blijft ie maar steeds opnieuw dat bestand uploaden............. Dat probleem heb ik ook wel eens. Als ik het dan later nog eens probeer lukt ie meestal wel. Op 25-8-2019 om 17:48 zei Edgar: Deze bijvoorbeeld, Top 40 die hier ook gedeeld wordt: https://pixeldrain.com/u/0d9n8UgX Idd deze lukt bij mij ook niet! althans via Safari. Ga ff kijken of het op een andere manier wel lukt.
Geplaatst 25 augustus 20195 jr. Op 25-8-2019 om 19:54 zei Juul: Ik gebruik ook Safari 12.12 met High Sierra. Ook via andere browsers (Firefox of Opera) kan ik de link van Edgar niet downloaden. Ik denk dat er met het bestand iets mis is want ik krijg in de brave browser een netwerk fout. En er zit een beetje een raar teken in de bestands naam namelijk een ' en die hoort niet in een bestandsnaam.
Geplaatst 26 augustus 20195 jr. Ik heb de beheerder/eigenaar een bericht gestuurd mbt de down en upload problemen.
Geplaatst 27 augustus 20195 jr. Op 27-8-2019 om 12:27 zei bellatrix: back at work ! Ok, hier schijnt het ook weer te werken.
Geplaatst 27 augustus 20195 jr. Bij mij helaas nog niet. Geeft nog steeds 0 bytes. Rob De top 40 uit 1992 die hierboven staat doet het inderdaad wel. Stel anderen die ik vanaf zaterdag wilde, geven nog steeds 0 bytes. Rob
Geplaatst 29 augustus 20195 jr. Auteur Hallo, Het probleem is dus dat tijdens mijn vakantie een enorme hoeveelheid nieuwe gebruikers zijn geregistreerd op pixeldrain. Hierdoor raakte de servers vol en konden er geen bestanden geupload worden. Als de servers vol raken worden de oudere bestanden verplaatst naar langzamere servers. Kennelijk gaat er daar ook iets fout omdat die bestanden als 0 bytes terug kwamen. Ik heb de verlooptijd van bestanden terug naar 60 dagen gezet inplaats van 100, nu is er weer wat ruimte vrij. Als er nog problemen zijn met het downloaden van bepaalde bestanden kan je de link naar mij toe sturen dan ga ik kijken wat er aan de hand is. Als ik terug ben van vakantie ga ik wat grotere servers inrichten zodat dit niet meer gebeurt.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.