Geplaatst 9 maart 20196 jr. Beste Max, Wat is er zo speciaal aan Femke van der Veen, dat jij uitsluitend de programma's van deze DJ aanbiedt en niet bijvoorbeeld Michiel Veenstra, om maar iemand te noemen? Met vriendelijke groeten, Gerard
Geplaatst 24 maart 20196 jr. Volgens mij is alles terug te beluisteren op KINK.nl en ik geloof niet dat er hier mensen zijn die interesse hebben in dit programma.
Geplaatst 2 april 20196 jr. Femke is niet terug te luisteren via de KINK podcast> Dat jij dit niks vind, wil nog niet zeggen dat er niemand in geïnteresseerd is, al is het er maar 1. Geef en gun Femke ook haar plezier.
Geplaatst 2 april 20196 jr. Op 24-3-2019 om 16:30 zei pieterdecker: Volgens mij is alles terug te beluisteren op KINK.nl en ik geloof niet dat er hier mensen zijn die interesse hebben in dit programma. Misschien eerst eerst wat tijd in steken en check of ze idd wel op de site van KINK staat voordat je commentaar geeft pieterdecker!
Geplaatst 2 april 20196 jr. Ik stel gewoon een vraag, Max. Dus je hoeft niet defensief te zijn. Door het gebrek aan reacties hier dacht ik dat er weinig animo voor zou zijn. En ik gun Femke alles, ik ken haar niet, dus ik zou niet weten waarom ik haar niks zou gunnen.
Geplaatst 3 april 20196 jr. Ik zie dat na elk opnameaanbod van Max zo'n 3 mensen erop reageren. Dat wil niet zeggen, dat zij de opname ook wekelijks daadwerkelijk beluisteren. Het zijn mensen, die vaker op een bericht reageren. Op een ledenbestand van bijna 4000 stelt dat niets voor. Ik ben het met Pieter eens. Volgens mij is de interesse voor Femke nihil. Ook ik vraag mij dus af voor wie Max het nu eigenlijk doet.
Geplaatst 3 april 20196 jr. Op 3-4-2019 om 12:55 zei Gerard van den Ende: Ik zie dat na elk opnameaanbod van Max zo'n 3 mensen erop reageren. De meeste mensen die iets afluisteren/downloaden bedanken/ reageren trouwens niet, dus die 3 zegt in principe niets. Op 3-4-2019 om 12:55 zei Gerard van den Ende: Op een ledenbestand van bijna 4000 stelt dat niets voor. En als er 15 mensen bedanken/reageren ( bij een 'populaire' download) is dat dan wel veel op een ledenbestand van bijna 4000? Op 3-4-2019 om 12:55 zei Gerard van den Ende: Ook ik vraag mij dus af voor wie Max het nu eigenlijk doet. Misschien maar voor 1 liefhebber en wat dan nog?
Geplaatst 3 april 20196 jr. Ik stelde alleen een vraag. Dat was niets persoonlijks tegen Max, Femke of wie dan ook en niet aanvallend bedoeld.
Geplaatst 3 april 20196 jr. Heren, dat jullie het geen zak interesseert is toch volstrekt irrelevant. Fijn dat max het deelt voor degene die er wel blij mee is. Daarmee is hierover nu genoeg gezegd.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.