Geplaatst 3 maart 20205 jr. Auteur Populair bericht 06/07/2007 [19.00-22.00] Aflevering 40 - Gerard Ekdom en Michiel Veenstra Gast: Petra Kagchelland Ekstra Praatjes: John Legend had een erectie op podium - gelukkig met de nieuwe van Mika - de vakantie van Gerard in Frankrijk - de Ekstra Weekend-flesopener - Transformers - het klimaat - bruiloften op 07-07-07 - De inhoudsopgave - De wildprik - De zomerhit van 2007 - De winnaars uitzwaaien die een reis naar Live Earth Londen gewonnen hebben - De voicelift (met prijs van Maricha de boodschappenband) - De realitycheck - Operation DJ Sandstorm - Het woord dat scoort - Lichten uit doen in de studio en stukje Last Christmas draaien om een romantische sfeer te creëren - De 'ik-zal-kijken-wat-ik-voor-je-kan-doen' request Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 16 maart 20204 jr. Auteur Populair bericht 13/07/2007 [19.00-22.00] Aflevering 41 - Gerard Ekdom en Michiel Veenstra Gast: Mieke de Boer (dartster) Ekstra Praatjes: de Hitkrant Hittegolf Hunk - de Megahit van Prince - een warm weekend - vrijdag de 13e - het dragen van spijkerbroeken - Julio Iglesias - De inhoudsopgave - De wildprik - De voicelift (met prijs van de boodschappenband) - Gerard en Michiel darten in de studio - De realitycheck - Nieuwe bijnaam voor Mieke 'Bambi' de Boer zoeken - Operation DJ Sandstorm - Het Flipperkastspel (kaarten voor Solar Weekend Festival) - Het woord dat scoort - Gerard als Jan van Veen met Lente - De 'ik-zal-kijken-wat-ik-voor-je-kan-doen' request Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 31 maart 20204 jr. Auteur Populair bericht 20/07/2007 [19.00-22.00] Aflevering 42 - Gerard Ekdom en Michiel Veenstra Gast: Jeckyll & Hyde Ekstra Praatjes: Ekstra Weekend-tafelaanstekers, Michiel stelt voor om met Gerard uit te gaan, Michiel gaat op vakantie naar Frankrijk, idee om uit te zenden vanaf de Oktoberfesten, Bert en Ernie, jumpen bij Nederland in Beweging, hoe goed Frans spreken Michiel en Gerard?, Michiel en zijn kippen. - De inhoudsopgave - De wildprik - De voicelift (met prijs van de boodschappenband) - Tijdens de wisseling van de wacht valt er bier in de tas van Domien - Een jumpcursus in de studio - De realitycheck - Operation DJ Sandstorm - Het Flipperkastspel (kaarten voor Joss Stone) - Aankondiging dat Michiel en Eric Corton Ekstra Weekend presenteren op Lowlands - De 'ik-zal-kijken-wat-ik-voor-je-kan-doen' request Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 24 april 20204 jr. Auteur Populair bericht 27/07/2007 [19.00-22.00] Aflevering 43 - Gerard Ekdom en Bart Arens Gast: Wouter Hamel - De inhoudsopgave - De wildprik - De voicelift (met prijs van de boodschappenband) - Nieuwe jingle 'Gerard en Bart!' maken - Wedstrijd met 2 teams op de gang die strijden om de hoofdprijs: een mini-camping op Lowlands - Het brandalarm gaat af door rokers op de gang - Gerard brengt verslag via telefoon van de slaapzakkenrace en keurt de opgezette tenten - Wouter Hamel speelt akoestisch Don't Ask en ondertussen komen er brandwagens met sirenes aanrijden - De Realitycheck - Operation DJ Sandstorm - Het woord dat scoort (die te snel geraden werd) - Gerard met tips om bijensteken te voorkomen - De 'ik-zal-kijken-wat-ik-voor-je-kan-doen' request Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 mei 20204 jr. Auteur Populair bericht 03/08/2007 [19.00-22.00] Aflevering 44 - Gerard Ekdom en Michiel Veenstra Gast: Bearforce1 - De inhoudsopgave - De wildprik - De voicelift (met prijs van de boodschappenband) - Een optreden van Bearforce1 - De Realitycheck - Operation DJ Sandstorm - Gerard leest een gedicht van een luisteraar als Jan van Veen - Het woord dat scoort - De 'ik-zal-kijken-wat-ik-voor-je-kan-doen' request Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 19 juni 20204 jr. Auteur Populair bericht 10/08/2007 [19.00-22.00] Aflevering 45 - Gerard Ekdom en Michiel Veenstra Gast: Ferri Somogyi - De inhoudsopgave - De wildprik - De voicelift - De realitycheck - Gerard leest gedicht voor als Jan van Veen - Operation DJ Sandstorm - Het woord dat scoort - De 'ik-zal-kijken-wat-ik-voor-je-kan-doen' request Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 juni 20204 jr. Auteur Populair bericht 17/08/2007 [19.00-22.00] Aflevering 46 - Michiel Veenstra en Eric Corton (vanaf Lowlands) Live fragmenten: Kasabian, Just Jack, Jamie T, De Heideroosjes, Alamo Race Track - MetMichiel-badeenden weggeven - Michiel gaat vliegen - Loïs interviewt een artiest in een golfkar - Mika krijgt een gouden plaat in de studio Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.