Geplaatst 13 april 20195 jr. J.C. Orchestra – Broadway girl. Het komt niet vaak voor dat er bijna niets is te vinden over een gebruikt nummer. Deze instrumentale deun is afkomstig van het J.C. Orchestra, dat waarschijnlijk ooit in België platen heeft opgenomen. Op Deezer is er een ‘Maxi Compilation 64’ te vinden waar verder ook andere Belgische artiesten op voorkomen en ‘Broadway girl’ ook is opgenomen. In ieder geval werd het nummer gebruikt door Tony Houston als tune voor het programma ‘Smakkelijk eten’ op Radio Atlantis. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren geen you tube versie beschikbaar. mailen kan altijd naar mij via HKnot@home.nl
Geplaatst 13 april 20195 jr. een aantal mensen waren inderdaad aan het smakken tijdens het beluisteren van het programma van Tony Houston
Geplaatst 14 april 20195 jr. Op 13-4-2019 om 17:32 zei hans knot: J.C. Orchestra – Broadway girl. Het komt niet vaak voor dat er bijna niets is te vinden over een gebruikt nummer. Deze instrumentale deun is afkomstig van het J.C. Orchestra, dat waarschijnlijk ooit in België platen heeft opgenomen. Op Deezer is er een ‘Maxi Compilation 64’ te vinden waar verder ook andere Belgische artiesten op voorkomen en ‘Broadway girl’ ook is opgenomen. In ieder geval werd het nummer gebruikt door Tony Houston als tune voor het programma ‘Smakkelijk eten’ op Radio Atlantis. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren geen you tube versie beschikbaar. mailen kan altijd naar mij via HKnot@home.nl Hans weet je ook iets meer over het JC Orchestra. JC staat voor???? Ik kan hemn ook nergens vinden. Groetjes Dyo Aussieland
Geplaatst 14 april 20195 jr. Auteur Op 14-4-2019 om 09:17 zei dyo: Hans weet je ook iets meer over het JC Orchestra. JC staat voor???? Ik kan hemn ook nergens vinden. Groetjes Dyo Aussieland Hi Dyo in mijn tekst meld ik ook dat er bijna niets te vinden is dus helaas
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.