Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Beste Vincent, heel erg bedankt voor dit topic over Cable One!

Ook uiteraard iedereen die dit topic van waardevolle informatie, foto's en links met de programma's voorzag.

Betekent heel veel voor mij dit nog eens terug te kunnen luisteren.

Lieve groet,

Irma White.

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 20-7-2019 om 21:38 zei Zizo Del Mar:

Ja, die Irma White.

Vast leuk om deze topic te volgen en jezelf terug te horen op de radio Irma .. Doe je nu nog iets ergens op de radio.

Deze inhoud is verborgen
CableOne-1988-02-01-1900-2018-IrmaWhite.mp3
Deze inhoud is verborgen
CableOne-1989-09-18-1813-1900-IrmaWhite.mp3
Deze inhoud is verborgen
CableOne-1989-09-19-1700-1747-IrmaWhite.mp3
Helaas niet veel bewaard gebleven 

bewerkt door Jaap De Vries

Geplaatst

Zeker leuk, Jaap! Was erg verrast deze site te vinden. En dan ook nog de radio programmas van toen te kunnen beluisteren is echt geweldig. Heb zelf niets meer van toen, nada.

Na Cable One een korte tijd bij Radio 10 geprobeerd mijn draai te vinden maar dat werd het toch uiteindelijk niet voor de lange duur.

Ik ging weg uit Nederland en werd kunstenmaker. 

Geplaatst

Destijds altijd met veel plezier geluisterd, just to let you know. Was het geluid onder de kabelkrant op TV, want het zat niet in het radiopakket. Dus iedere keer onderbroken door dezelfde (waardeloze) lokale commercials.

Na het einde van Cable 1 werd ik ook luisteraar van Radio 10, maar daar heb ik je helaas nooit gehoord.

Ik hoop nog altijd dat er opnames van Cable 1 opduiken die buiten Nederland zijn opgenomen.

Geplaatst
  Op 21-7-2019 om 21:30 zei Zizo Del Mar:

Ha, lachen dit! Bedankt weer, Vincent.

Kort maar krachtig . Hier wissel ik vaak nog CableOne af met veronica 192/538 . Zag bij de buren ook al een hele discussie over een dj op cableone en daar is de oplossing ook dat jij het moest zijn .

Idd het is Irma White ( that's right) Maar wat is er eingelijk van haar geworden??? Ik weet ze heeft een heletijd op Ibiza gewoond ( of zit ze daar nog ) Ik heb haar daar alweer jaren geleden vaak ontmoet en met dr gesproken toen ik daar werkte als gast arbeider in de horeca.

Andre

Deze inhoud is verborgen
 . 
Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 10-5-2019 om 05:04 zei Vincent:

Deze inhoud is verborgen

Jingle 01 - Cable One - Promo - This is Cable One - This is a test broadcast - [Tom Mulider].mp3
Jingle 02 - Cable One - Europe's best music - Cable One - [Simrek].mp3
Jingle 02 - Cable One - The station of the stars (aca) - [Simrek].mp3
Jingle 03 - Cable One - Promo - This is a test transmission from Cable One - [Tom Mulider] + Cable One Jingle - [Simrek].mp3
Jingle 04 - Cable One - Promo - You are listening to a transmission from Cable One - [Tom Mulider] + Jingle - Europe's best music Cable One - [Simrek].mp3
Jingle 05 - Cable One - Promo - This is a test broadcast from Europe's newest Satellite radio station Cable One - [Tom Mulider] + Jingle - Cable One the station of the stars - [Simrek].mp3
Jingle 06 - Cable One - Europe's best music - Cable One - (zelfde als Jingle 02) - [Simrek].mp3
Jingle 07 - Cable One - The station of the stars (aca) - (zelfde als Jingle 02) - [Simrek].mp3
Jingle 08 - Cable One - Cable One - [Simrek].mp3
Jingle 09 - Cable One - Cable One - [Simrek].mp3
Jingle 10 - Cable One - The station of the stars - [Simrek].mp3
Jingle 11 - Cable One - Europe's cable network Cable One - Wonderful - (Sound-alike Drive - The Cars] - [Simrek].mp3
Jingle 12 - Cable One - The station of the stars - [Simrek].mp3
Jingle 13 - Cable One - Cable One - (zelfde als Jingle 09) - [Simrek].mp3

bewerkt door pvanklei

• 4 weeks later...
Geplaatst

Kwam dit nog ergens tegen. Spijtig genoeg is de link dood. Kan iemand hier nog iets mee?

Fragmenten van de laatste vrijdagmiddag van Cable One op de kabel (29 september 1989).

laatste half uur Tom Mulder 15.30-16.00 uur, 16.00-19.00 fragmenten Irma White 29 september 1989:

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst
  Op 23-8-2019 om 20:20 zei Zizo Del Mar:

Kwam dit nog ergens tegen. Spijtig genoeg is de link dood. Kan iemand hier nog iets mee?

Fragmenten van de laatste vrijdagmiddag van Cable One op de kabel (29 september 1989).

laatste half uur Tom Mulder 15.30-16.00 uur, 16.00-19.00 fragmenten Irma White 29 september 1989:

Deze inhoud is verborgen

Afwachten of dit nog ergens staat dan maar .. bedankt Irma alvast

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 23-8-2019 om 20:20 zei Zizo Del Mar:

Deze inhoud is verborgen

Met dank aan Wim007, de originele uploader:

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst

Wim 007, Ben, Jaap de Vries, mijn onmetelijke dank! Nooit gedacht dit ooit nog terug te kunnen beluisteren. Kippenvel. Nogmaals dank Vincent en iedereen die dit topic over Cable One heeft voorzien van unieke radio fragmenten en jingles, het is een zeer waardevol overzicht geworden.

Geplaatst
  Op 26-8-2019 om 10:58 zei Zizo Del Mar:

Wim 007, Ben, Jaap de Vries, mijn onmetelijke dank! Nooit gedacht dit ooit nog terug te kunnen beluisteren. Kippenvel. Nogmaals dank Vincent en iedereen die dit topic over Cable One heeft voorzien van unieke radio fragmenten en jingles, het is een zeer waardevol overzicht geworden.

Het radio verleden is voor mij mooier dan het heden .

Geplaatst
  Op 26-8-2019 om 12:30 zei Zizo Del Mar:

Ik heb Paul Lek ook getipt over dit topic. Kom er maar in, Lek, in 3, 2...

check one two...ben wel een week bezig geweest om uit te vinden hoe ik in het trefpunt kan treffen...ben er geloof ik..Nu eerst wat browsen en luisteren naar Eurowaalse uitzendingen

Geplaatst

Beste Vincent, erg leuk te horen dat er nog opnames zijn van cable one......cable one! Fantastisch...

• 3 months later...
  • 5 weeks later...
Geplaatst

Kan iemand de Cable One jingles opnieuw beschikbaar stellen aub? Ik zou ze graag eens willen horen. :) 

Alvast bedankt. :D 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.