Geplaatst 10 mei 20195 jr. Is er toevallig iemand die de wekelijkse uitzending van de Outlaw 41 (KINKFM) hier zou willen plaatsen naar analogie wat Pieter doet met de Top 40? Alvast dank hiervoor!
Geplaatst 11 mei 20195 jr. Ik ga niet voor mijn lol naar die schreeuwende Jasper Leijdens luisteren met zijn eeuwige zelfverheerlijking. Dus dit is een mooi klusje voor iemand anders. 😉
Geplaatst 11 mei 20195 jr. Auteur Hahaha.....gaat me voornamelijk om de muziek, Pieter.....Jasper neem ik op de koop toe 😉
Geplaatst 11 mei 20195 jr. Ik neem het in ieder geval op met een streamrecorder en knip het dan in Audacity. Daar krijg je na een paar keer handigheid in en dan is het wekelijks een “klusje” van 10 minuten.
Geplaatst 11 mei 20195 jr. De outlaw 41 is ook als podcast met een beetje handigheid te downloaden vanaf de Kink website.
Geplaatst 11 mei 20195 jr. Ok, hier is die van week 18 (19 is nog niet beschikbaar). Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 12 mei 20195 jr. Op 11-5-2019 om 21:38 zei henkjan2016: Anders terug te luisteren via Spotify toch ? Ja en zonder Jasper😀.
Geplaatst 12 mei 20195 jr. Auteur Dank voor de reacties en tips..... Ik wil de uitzending graag beluisteren terwijl ik naar m'n werk fiets....zonder dat ik via de telefoon aan het streamen ben..... Vandaar m'n vraag om een MP3'tje....Dank PowerMusic voor t beschikbaar stellen van week 18....kun je mij eventueel uitleggen hoe je deze rechtstreeks van de KINK-site kunt download.....val ik er verder niemand meer mee lastig ;).......
Geplaatst 12 mei 20195 jr. Spotify kent een downloadfunctie. Voor gebruik offline halen, data uit en gaan 🙂
Geplaatst 12 mei 20195 jr. Op 12-5-2019 om 11:23 zei henkjan2016: Spotify kent een downloadfunctie. Voor gebruik offline halen, data uit en gaan 🙂 Staan op Spotify uitzendingen dan?
Geplaatst 12 mei 20195 jr. Op 12-5-2019 om 10:02 zei arno: Dank voor de reacties en tips..... Ik wil de uitzending graag beluisteren terwijl ik naar m'n werk fiets....zonder dat ik via de telefoon aan het streamen ben..... Vandaar m'n vraag om een MP3'tje....Dank PowerMusic voor t beschikbaar stellen van week 18....kun je mij eventueel uitleggen hoe je deze rechtstreeks van de KINK-site kunt download.....val ik er verder niemand meer mee lastig ;)....... De beste methode om deze podcasts te kunnen downloaden kun je de 'Video Downloadhelper' installeren op de browser van Google Chrome of Firefox. Als je de podcast vervolgens afspeelt via Google Chrome of Firefox kun je via het icoontje op je browser van de Video Downloadhelper deze podcasts downloaden. Hier kun je de downloadpagina van de Video downloadhelper voor de Firefox-browser vinden Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .en hier voor de Google Chrome browser : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren . Gr, Melle
Geplaatst 12 mei 20195 jr. Op 12-5-2019 om 11:57 zei Eergisteren: Staan op Spotify uitzendingen dan? Nee, het is een playlist die elke week wordt ververst. het zelfde geld voor Apple Music.
Geplaatst 12 mei 20195 jr. Auteur Dank voor de tip, Melle! Video DownloadHelper inmiddels geïnstalleerd.... @HenkJan....ik heb geen premiumaccount voor Spotify en dan is downloaden volgens mij niet mogelijk....maar toch dank voor t meedenken!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.