Geplaatst 16 mei 20195 jr. Populair bericht Van de Golden Radio NL server gedigitaliseerd door mijzelf Veronica's Popnacht radio-uitzending Veronica-8-10-1982 https://pixeldrain.com/u/pdjH46cM
Geplaatst 16 mei 20195 jr. Geweldig! Eindelijk hoor ik eens iets van de VOO Popnacht. Heeft iemand misschien nog meer materiaal?
Geplaatst 16 mei 20195 jr. Ik heb deze opname van Doe Maar zelf ook opgenomen, maar was gestopt toen Nederwiet onderbroken werd door het nieuws. Nooit kunnen begrijpen waarom ze dat deden. Het was 4 uur 's-nachts... Ik heb opnamen van Golden Earring en Normaal, beide 45 min. (cassette) dus waarschijnlijk niet helemaal compleet. 16 mei 20195 jr. bewerkt door Ronald Gutte
Geplaatst 16 mei 20195 jr. Op 16-5-2019 om 17:21 zei Ronald Gutte: Nooit kunnen begrijpen waarom ze dat deden. Het was 4 uur 's-nachts... Omdat het nieuws op het hele uur geprogrammeerd staat en er (altijd) luisteraars zijn die daar speciaal ( ook om 04.00 uur in de nacht) naar willen luisteren. Zeker als er geen uitwijkmogelijkheden zijn, naar andere Nederlandse radiostations, gedurende de nacht. Ook stom natuurlijk dat H3 in die tijd niet gewoon 24 uur per dag kon uitzenden en die Popnachtuitzending eerst een paar uurtjes op H3 was te beluisteren en je daarna moest overschakelen naar H1. Bovendien werd het programma gewoon op de televisie uitgezonden.
Geplaatst 16 mei 20195 jr. Moet even zoeken mar heb dit toen ook opgenomen. Vond het toen ook een beetje hinderlijk dat het nieuws er tussen moest. Zal de opnames eens opzoeken. Het ging mij toen alleen om de muziek dus presentatie e.d. staan er niet op.
Geplaatst 31 mei 20195 jr. Populair bericht Ik heb deze; VOO-N1-19821009-Popnacht-JamsessieVOO-N1-19821009-Popnacht-VitesseVOO-N1-19821009-Popnacht-GoldenEarring Aan de filenames te zien opgenomen van TV
Geplaatst 22 november 202422 nov De link werkt helaas niet meer. Ik zou heel blij zijn met een nieuw linkje. Alvast bedankt!
Geplaatst 10 december 202410 dec Op 22-11-2024 om 09:51 zei Izzy Maurice: De link werkt helaas niet meer. Ik zou heel blij zijn met een nieuw linkje. Alvast bedankt! Als dat kan, zou ik er ook heel blij mee zijn! Wim
Geplaatst 8 maart8 mrt Populair bericht Op 10-12-2024 om 11:05 zei Sapuripong: Als dat kan, zou ik er ook heel blij mee zijn! Wim Ik heb van de Doe Maar opname het een en ander. https://we.tl/t-kPMSDDyNld Het betreft een bootleg cd en een andere bron.
Geplaatst 9 maart9 mrt Op 9-3-2025 om 12:00 zei Moby: De link van Normaal werkt helaas niet. Pop-up link. Refreshen en nog eens klikken. Dan loopt hij binnen (bij mij althans, Moby). Omni
Geplaatst 9 maart9 mrt Op 9-3-2025 om 12:00 zei Moby: De link van Normaal werkt helaas niet. Transfer niet gevonden. Hij doet het inderdaad gewoon.
Geplaatst 12 maart12 mrt Ik vind op internet nog deze Youtube opname.En een audio opnameEn nog Twilight zone videoOok vitesse is terug te vinden op youtube.De audio van Vitesse.
Geplaatst 12 maart12 mrt Ook van Normaal zijn opnames.en dus doe maarEn de audio opname van Doe maar met de live opnames met Golden Earring.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.