Spring naar bijdragen

1961 06-10 Teenage Toppers Brenda 17.30-18.00

Featured Replies

Geplaatst

1. het is niet Anushka, het is Brenda

2. Het is niet Muziek Expres maar Teenage Toppers. ( wordt wel een paar gezegd in het intro..........)

pfffffffffffffffffffffff

Juul

brenda.jpg

Geplaatst

Martin, als je het eerste begin even snel had afgeluisterd dan was het toch al duidelijk................

Ik ben benieuwd hoe dit soort verkeerde info nou in de wereld komt. Het tast de betrouwbaarheid van het aangebodene aan......en da's jammer.

Niet alles zo maar posten, hoe goed bedoeld ook.

Geplaatst
  • Auteur

Ja, dat heb ik ook wel es ....... maar toch maar niet doen, want ik vind het altijd erg leuk om te lezen

Groetje,

Martin

Geplaatst
  Op 19-5-2019 om 11:38 zei Juul:

Maar toch..............Ik stop met het geven van goede info. Niemand maakt het wat uit denk ik dan.

Juul, vooral doorgaan met het geven van de juiste informatie. Ook ik had een bestand van een uitzending van 192 (Veronica - 1961-06-00 Juni Muziek Expres Brenda 192 - 20102007 Studiotape). Na afluisteren kom je er al snel achter dat het om Teenager Toppers gaat. Het gaat om samenwerking met Muziek Expres. Wanneer je even niet oplet hoor je alleen nog maar Muziek Expres, Vandaar de verwarring denk ik. Ouwe oren en zo. Nogmaal bedankt Juul voor alle info. Groeten, Cor.

Geplaatst

Maar toch..............Ik stop met het geven van goede info. Niemand maakt het wat uit denk ik dan.

Mij wel Juul. Ik waardeer het als iemand de moeite neemt de juiste info te achterhalen en te delen.

Geplaatst

goede info is altijd belangrijk, om te vermijden dat foute informatie zich verspreid.

Geplaatst

Ik vind die informatie zeer waardevol. Ik optimaliseer mijn database nog bijna dagelijks dankzij oplettende forumleden.

Geplaatst

Nou zeker dat jou informatie iets uitmaakt Juul . Zou het jammer vinden als jij er mee stopt . En iets aanbieden maar er nog nooit aandacht aan gegeven hebben is niet netjes . even na luisteren en je hoort vaak wel of de informatie juist is .

Groet Jaap

Geplaatst

Beste Martinja,

De Top 40 van Joost den Draaier uitgezonden tussen 15 en 16 uur, die je net hebt aangeboden, is niet van 10 september 1968, maar van twee jaartjes eerder, dus van 10 september 1966.

Met vriendelijke groet,

Gerard

Geplaatst

Beste Juul,

Ik zie in jouw mastertape dat de achternaam van Joost geschreven wordt met ij, dus Joost den Draaijer.

Ik dacht, dat het zonder j was, dus Joost den Draaier.

Kun jij uitsluitsel geven?

Met vriendelijke groeten,

Gerard

Geplaatst
  • Auteur

Met dank aan Stichting Norderney - bijzonder om naar die programma's te kunnen luisteren die er waren voor 1968, want toen hoorde ik Radio Veronica pas voor het eerst

Veronica - 28031964 - 1400-1500 Uur - Bob En Brenda - Muziek Expres

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst
  Op 26-5-2019 om 07:31 zei martinja:

Radio Veronica-1964-0613-1430-1530-menVraagtWijDraaien-fransNiehuis

Deze inhoud is verborgen

Radio Veronica-1971-0928-1800-1900-jukebox-stanHaag

Deze inhoud is verborgen

Radio Veronica-t40-1968-0910-1500-1600u-top40MetJoostDenDraaier

Deze inhoud is verborgen

Radio Veronica-1964-0613-1430-1530-menVraagtWijDraaien-fransNiehuis Zondag was het 14 Juni Martinja Frans zegt idd 13 juni maar het intro verteld ons dat het zondagmiddag half 3 was dus 14 juni.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.