Geplaatst 26 mei 20195 jr. In de jaren 80' bracht de Tros een reeks programma's onder de titel - Een Goede Morgen Met Ron Brandsteder - 0703-0800. Er waren ook geregeld gast-presentatoren. Op 20-10-1980 presenteerde Theo Klouwer (Schuimpie van The Cats) dit programma. Er is een opname van. Heb alleen een klein stukje. Wie heeft er meer??
Geplaatst 26 mei 20195 jr. Volgens mij werd 'Een goedemorgen met' iedere week door een gastpresentator gepresenteerd. Later is het op Hilversum 4 uitgezonden. Willem van Kooten is hierin te gast geweest, die aflevering is wel eens geplaatst op dit forum: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 mei 20195 jr. Op 26-5-2019 om 12:30 zei Sylvester: Volgens mij werd 'Een goedemorgen met' iedere week door een gastpresentator gepresenteerd. Later is het op Hilversum 4 uitgezonden. Op radio 4 zelfs tot op de dag van vandaag: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wat ongelofelijk oubollig trouwens, om een programma 'toerja - toernee' te noemen.
Geplaatst 26 mei 20195 jr. De rol verdeling bij het programma met Willem van Kooten: 1. Willem van Kooten (zichzelf) 2. John Eshuis - producer † ( was eerder plugger bij DURECO en werd radio producer ) 3. Dick de Winter - producer chef † 4. Wim van Putten - aankondiging
Geplaatst 26 mei 20195 jr. Auteur Op 26-5-2019 om 12:30 zei Sylvester: Volgens mij werd 'Een goedemorgen met' iedere week door een gastpresentator gepresenteerd. Later is het op Hilversum 4 uitgezonden. Willem van Kooten is hierin te gast geweest, die aflevering is wel eens geplaatst op dit forum: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Bedankt voor het programma van Willem. Een programma met deze naam wordt nog steeds uitgezonden op zaterdag van 10:00-12:00 AvroTros. Op 26-5-2019 om 17:41 zei Juul: De rol verdeling bij het programma met Willem van Kooten: 1. Willem van Kooten (zichzelf) 2. John Eshuis - producer † ( was eerder plugger bij DURECO en werd radio producer ) 3. Dick de Winter - producer chef † 4. Wim van Putten - aankondiging Bedankt voor de info. Groeten, Cor.
Geplaatst 10 juni 20195 jr. Volgens mij was Arend Langenberg ook ooit gast. Ik had er toen een bandje van.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.