Geplaatst 27 mei 20195 jr. Populair bericht Hierbij een complete Top 40 met Gijs Staverman uit 1992. Het is de derde voor Gijs nadat Erik de Zwart met de Top 40 stopte. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Grt, Peter
Geplaatst 27 mei 20195 jr. Ooh wow. Dat is geweldig Peer. Nee, deze had ik inderdaad nog niet. De eerste met Gijs die ik had is van 19 december 1992. Ik ben heel dankbaar voor jouw geweldige bijdrage. Je mag als je wilt hem ook delen in mijn Top 40 club want daar hoort 'ie ook zeer zeker thuis!
Geplaatst 27 mei 20195 jr. Auteur Op 27-5-2019 om 19:22 zei dave76: Ooh wow. Dat is geweldig Peer. Nee, deze had ik inderdaad nog niet. De eerste met Gijs die ik had is van 19 december 1992. Ik ben heel dankbaar voor jouw geweldige bijdrage. Je mag als je wilt hem ook delen in mijn Top 40 club want daar hoort 'ie ook zeer zeker thuis! Geen idee hoe dat gaat
Geplaatst 27 mei 20195 jr. Bovenin deze site zie je een aantal tabbladen. Eentje daarvan is Clubs. Als je daarop klikt zie je onder andere een Top 40 club. Daarbij staat dan dat je clublid kan worden. Daar klik je op en vervolgens ben je lid. Je kunt daar Top 40 uitzendingen kwijt en ook zul je oude Top 40 uitzendingen die en andere leden regelmatig delen. Ik hoop dat je eruit komt en kunnen we je als nieuw lid verwelkomen.
Geplaatst 4 februari 20241 jr. Is het mogelijk om deze mooie top 40 nog eens te uploaden? Bij voorbaat dank!
Geplaatst 5 februari 20241 jr. Populair bericht Beste Rob,en alle andere liefhebbers....... hier zijn ze nog een keer,met dank aan Peer. 1992-11-21 - VOO - 1400-1700 - R3 - Top 40 met Gijs Staverman Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel plezier er mee. 5 februari 20241 jr. bewerkt door Moby
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.