Geplaatst 2 juni 20195 jr. WPLJ in NewYork is afgelopen donderdag gestopt met uitzenden. De eigenaar Cumulus heeft de licentie aan Educational Media Foundation die daar nu een Christelijk radiostation op heeft gezet. Mooie analyse wat er mis ging met WPLJ op de website Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren . Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 juni 20195 jr. Was toen een erg leuk station, kan ik mij nog herinneren toen ik in "The Big apple" was in 1976. Dank Peter voor je posting.
Geplaatst 3 juni 20195 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 25 juli 20195 jr. wat mij betreft, 1987 was het hoogtepunt op 95.5.👍 misschien heb je ook uitzendingen van scott shannon's top 30 countdown?
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.